آفتاب
اولیا در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای رهبری اصلاحات باید به تقویت و تثبیت اعتدال در کشور کمک کند

شورای رهبری اصلاحات باید به تقویت و تثبیت اعتدال در کشور کمک کند

تشکیل شورای رهبری اصلاحات می‌تواند به انسجام بیشتر میان اصلاح‌طلبان و نزدیک شدن اصولگرایان خردگرا و معتدلی مانند آقای ناطق نوری کمک کند/تشکیل نهادهای مدنی به تقویت فرهنگ تحزب در کشور کمک می‌کند.

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم تشکیل شورای رهبری اصلاحات تنها مختص به انتخابات نباشد و درباره عموم مسائل کشور همفکری و هم‌افزایی صورت گیرد و به تثبیت و ترویج توسعه سیاسی کمک کند.

علی اکبر اولیا در گفت‌وگو خبرنگار ایلنا،در خصوص پیشنهاد تشکیل شورای رهبری جبهه اصلاحات گفت: متاسفانه نهادهای حزبی و سازوکارهای منبعث از فعالیت‌های انتخاباتی در کشور ما شکل نگرفته است و در هنگام برگزاری هر انتخابات، شاهد شکل گرفتن ائتلاف‌هایی قارچ مانند هستیم که عموما بی‌شناسنامه هستند و پس از انتخابات نیز یک شبه از صحنه روزگار محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه تشکیل نهادهای مدنی به تقویت فرهنگ تحزب در کشور کمک می‌کند، اظهار داشت: امیدواریم با درایتی که از سوی رهبران اصلاحات در پیش گرفته می‌شود، تشکیل شورای رهبری اصلاحات تنها مختص به انتخابات نباشد و درباره عموم مسائل کشور همفکری و هم‌افزایی صورت گیرد و به تثبیت و ترویج توسعه سیاسی کمک کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: تشکیل این شورا می‌تواند به انسجام بیشتر میان اصلاح‌طلبان و نزدیک شدن اصولگرایان خردگرا و معتدلی مانند آقای ناطق نوری کمک کند.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم با بیان اینکه شورای رهبری اصلاحات باید به تقویت و تثبیت اعتدال در کشور کمک کند، ابراز داشت: باید از خودمحوری و اختلاف‌نظر دوری کرد و با توجه به حضور بزرگانی که می‌خواهند این شورا را تشکیل دهند، اطمینان دارم از آسیب‌هایی اینچنینی جلوگیری خواهد شد.

کد N266988

وبگردی