آفتاب

صدها کشته و زخمی در درگیری شدید داعش و النصره

صدها کشته و زخمی در درگیری شدید داعش و النصره

مهر نوشت:

منابع وابسته به مخالفان سوری با اشاره به ادامه درگیریهای شدید میان جبهه تروریستی النصره و داعش در استان دیرالزور از رسیدن شمار کشته شدگان این درگیریها به بیش از 160 نفر خبر می دهند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، درگیریهای شدید میان دو گروه تروریستی جبهه النصره و داعش در استان دیرالزور (شرق سوریه) همچنان ادامه دارد.

منابع وابسته به مخالفان سوری در این باره اعلام کردند: درگیریهای شدید میان این دو گروه در روستاها و مناطق مختلف دیرالزور تاکنون صدها کشته برجا گذاشته است.

بنابراین گزارش، درگیریهای اخیر میان النصره و داعش تاکنون بیش از 160 کشته بر جا گذاشته و با توجه به ادامه این نبرد آمار تلفات در حال افزایش است.

این در حالی است که جبهه النصره با صدور بیانیه ای از قتل "عامر الرافدان" والی داعش در منطقه عکیدات دیرالزور خبر داده است.

همچنین منابع آگاه از کشته شدن "ابو ولید المهاجر" و "ابو ولید الشامی" دو سرکرده جبهه النصره در منطقه بریهه طی درگیری با داعش خبر داده اند.

درگیریهای شدید میان النصره و داعش در حالی ادامه دارد که سرکردگان جبهه النصره پیش از این اعلام کرده بودند در پاسخ به تقاضای "ایمن الظواهری" سرکرده القاعده درگیریها با این گروه مسلح را متوقف خواهند کرد.

5252

کد N266973

وبگردی