آفتاب

نماینده مردم ارومیه: دریاچه ارومیه در ˈسی سی یوˈ است

نماینده مردم ارومیه: دریاچه ارومیه در ˈسی سی یوˈ است

تهران- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام فوری مسوولان درباره دریاچه ارومیه شد و گفت: دریاچه ارومیه در سی سی یو است و هنوز نمرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نادر قاضی پور روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسوولان باید نسبت به احیای تالاب ها و دریاچه های کشور اقدام کنند.

وی درباره دریاچه ارومیه نیز گفت: مسوولان باید اقدامی عملیاتی، فوری و قابل مشاهده را در این باره انجام دهند؛ دریاچه ارومیه هنوز نمرده اما در سی سی یو است و قلبش کماکان می تپد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توقف قلب دریاچه ارومیه قلب همه ایرانیان می ایستد و شاهد مرگ و میر هزاران نوزاد و مرد و پیرو و جوان خواهیم بود؛ با توقف قلب دریاچه بسیاری از از آذری ها به سراسر ایران کوچ می کنند که فاجعه ای خواهد بود.

قاضی پور در ادامه از نرخ سودهای بانکی انتقاد کرد وگفت: در شرایط رکود دولت ها نرخ سود تسهیلات را کاهش می دهند و باید مسوولان اقتصادی پیگیر باشند تا بانک های خصوصی رها نشوند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم پس از اعتراضات کمیسیون صنایع و کمیسیون تولید ملی به نرخ سود سپرده برعکس عمل شده و این تصمیم تاثیری بر بازار پول ندارد و به تولید صدمه می زند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پیشرفت های نظام در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز رشد چشمگیری در تمام زمینه ها داشته است و تمامی توطئه های دشمنان با اتحاد و همدلی از میان رفته است.

قاضی پور افزود: پیشرفت های کشور مدیون تلاش مدیران میانی است که با عملکرد جهادی به تلاش برای میهن اسلامی می پردازند.

سیام**7261 ** 1418
کد N266863

وبگردی