آفتاب

عضو جامعه روحانیت: دولت به نقد منصفانه توجه می‌کند/شناسایی تخریب‌کنندگان کار سختی نیست

عضو جامعه روحانیت: دولت به نقد منصفانه توجه می‌کند/شناسایی تخریب‌کنندگان کار سختی نیست

یک عضو جامعه روحانیت مبارز به منتقدان دولت و رئیس‌جمهور توصیه کرد که در نقدهای خود انصاف را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "نقد منصفانه در راستای بهبود وضعیت کشور، سازنده و ارزشمند است و قطعاً مورد توجه دولت نیز قرار می‌گیرد"، گفت: اما وقتی که نقد به سمت مچ‌گیری و بزرگ کردن عیب‌ها حرکت کند و مغرضانه و غیرواقع‌بینانه باشد دیگر نقد نیست و در واقع تخریب است.

وی با بیان اینکه "کسانی که می‌خواهند یک موضوع یا یک عملکرد را نقد کنند باید همه‌جانبه‌نگر باشند و در نقدهای خود انصاف را رعایت کنند"، تصریح کرد: اینکه فقط ضعف‌ها دیده شود و به کارهای خوب و مثبت توجهی نشود، بی‌انصافی است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه "ضرورتی ندارد حتماً کسی که نقد می‌کند وابسته به یک جریان خاصی باشد و دلیلی بر شناسنامه‌دار بودن وجود ندارد"، افزود: هرکس در این کشور می‌تواند در مورد کارهای خوب یا بدی که انجام می‌شود اظهارنظر کند و لازم نیست حتماً وابسته به یک جریان و گروه خاصی باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه "کسانی که تخریب می‌کنند افراد مشخصی هستند و شناسایی آنها کار سختی نیست"، گفت: در اینگونه موارد اگر دولت احساس می‌کند که این تخریب‌ها به زیان منافع ملی و کشور است نباید سکوت کند، باید خود وارد شود و از این افراد شکایت کند و از سویی دیگر قوه قضاییه نیز باید با این افراد برخورد کند.

انتهای پیام

کد N265943

وبگردی