آفتاب

روزنامه کیهان در یک نگاه

روزنامه کیهان در یک نگاه

تهران- ایرنا- روزنامه کیهان در شماره روز سه شنبه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسوولان جمعیت مامایی کشور، را به عنوان مطلب نخست انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این روزنامه در مطلبی با عنوان کشور بدون جمعیت جوان یعنی بدون ابتکار، پیشرفت و هیجان به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان جمعیت مامایی کشور اشاره کرده است.

بخشی از بیانات معظم له که به آن در این مطلب اشاره شده عبارت است از: جمعیت جوان یکی از امتیازات کشور است و در صورت استمرار سیاست ها و اقدامات نادرستی که منجر به تحدید نسل و کاهش شدید جمعیت جوان کشور در طول سالهای آینده خواهد شد، دچار ضربه بسیار بزرگی بنام «سالمندی عمومی» خواهیم شد.

در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز بدین شرح است: مشاور موسوی ارتباط 20 سال پیش وی با آمریکایی ها را تائید کرد، ایرنا در خبرسازی علیه کیهان باز هم به جدول زد!، اعتراض به سفر معمار پوچ گرای آمریکایی به ایران، شیرین کاری تازه بولدوزر افراطیون در وزارت علوم.

در بخش یادداشت این روزنامه نیز در مطلبی با عنوان با کدام آمریکا مواجهیم یادآوری شده است: در ارزیابی قدرت سیاسی آمریکا با گزاره های دوگانه ای مواجه می شویم. یک سری از گزار ه ها از «قدرت برتر» آمریکا حکایت می کنند و یک سری از گزاره ها از «افول قدرت» این کشور خبر می دهند. کدامیک از این دو گزینه ها با واقعیت انطباق بیشتری دارد.

عکس نخست این روزنامه نیز به اجرای طرح نظام سلامت در 40 بیمارستان اختصاص دارد.

از دیگر مطالب این روزنامه می توان به عناوینی همچون: بحران کنونی آب تهران در 46 سال گذشته سابقه نداشته است، فرار تروریست های داعش از فلوجه در پی حمله سنگین ارتش عراق، جهانگیری: فهرست بدهکاران کلان بانکی را به دستگاه قضایی فرستادیم، راهپیمایی هواداران مرسی علیه نظامیان در چند شهر مصر و ایران در مذاکرات هسته ای کوتاه نمی آید اشاره کرد.

شبک**1983** 1917
کد N265926

وبگردی