آفتاب
محمدحسین فرهنگی:

مجلس برای اقتصاد مقاومتی کاری متمرکز در دست دارد

مجلس برای اقتصاد مقاومتی کاری متمرکز در دست دارد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای اقتصاد مقاومتی کاری متمرکز در مجلس در حال انجام است که مراحل آن به نظرات دستگاه های اجرایی مرتبط می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدحسین فرهنگی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله ملکوتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه انتخابات هیأت رئیسه مجلس چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: در صورتی که مجلس در پنجم خرداد به دیدار مقام معظم رهبری برود این انتخابات روز چهارم انجام می گیرد و در غیر این صورت انتخابات همان پنجم خرداد ماه انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: بنده نیز برای انتخابات هیأت رئیسه جدید کاندید خواهم کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مجلس تا امروز برای اقتصاد مقاومتی چه برنامه ای را انجام داده است، گفت: کاری متمرکز در مجلس در حال انجام است که مراحل آن به نظرات دستگاه های اجرایی مرتبط می شود و نسبت به جمع بندی نظرات در جهت اصلاح قوانین یا لغو آنها یا طرح قوانین جدید اقدامات لازم انجام می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تعداد پرسش از وزرای امور خارجه و مسکن و راه و شهرسازی را 6 سوال دانست و گفت: فردا (سه شنبه) دکتر ظریف به 4 سوال تجمیع شده و آخوندی به 2 سوال جدا از هم پاسخ خواهند داد.

سیام**7261**9103 **1449
کد N265754

وبگردی