آفتاب
در صبح بخیر ایران امروز:

غرضی : من رئیس جمهور شدم اما شما به من رای ندادید + فیلم

غرضی : من رئیس جمهور شدم اما شما به من رای ندادید + فیلم

مهندس غرضی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که پرسید اگر شما در خرداد سال قبل به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شدید چه برنامه ای برای اداره کشور داشتید گفت : من رئیس جمهور شدم اما شما به من رای ندادید من در سال قبل هم گفتم اگر مردم به من رای بدهند 2 کار اساسی انجام می دهم یکی توسعه اسلامیت و یکی توسعه جمهوریت.

به گزارش آفتاب به نقل از 55 آنلاین، مهندس غرضی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که پرسید اگر شما در خرداد سال قبل به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شدید چه برنامه ای برای اداره کشور داشتید گفت: من رئیس جمهور شدم اما شما به من رای ندادید من در سال قبل هم گفتم اگر مردم به من رای بدهند 2 کار اساسی انجام می دهم یکی توسعه اسلامیت و یکی توسعه جمهوریت.

در ادامه برنامه صبح بخیر ایران مصاحبه های مردمی درباره شخصیت مهندس غرضی پخش شد

مجری برنامه پرسید اگر شما رئیس جمهور بودید در سال اقتصاد مقاومتی چه اقدامی انجام می دادید؟ غرضی در پاسخ گفت: به هیچ وجه بیشتر از درآمدم هزینه ای نمی کردم و با تورم مبارزه می کردم این موضوع موجب می شد اقتصاد کشور تکان جدی پیدا کند و در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

غرضی در ادامه برنامه گفت: در دورانی که من وزیر نفت بودم وضع اقتصادی کشور خیلی خوب بود، من زمانی که وارد مدیریت نفت شدم 300 هزار بشکه نفت بیشتر فروش نمی رفت اما من این رقم را به 2 میلیون بشکه در روز رساندم، از سال 60 تا 64 که من وزیر بودم ، بعد از دوران مدیریتی در نفت به مخابرات رفتم و در بین سالهای 64 تا 76 تمام این شبکه مخابراتی که امروز 120 میلیون مشترک موبایل داریم حاصل زحمات آن روزهاست.

کد N265720

وبگردی