آفتاب
معاون پارلمانی رییس‌جمهور تشریح کرد

جزئیات حضور معاون اول رییس‌جمهور و چند تن از وزرا در جلسه فراکسیون رهروان ولایت

جزئیات حضور معاون اول رییس‌جمهور و چند تن از وزرا در جلسه فراکسیون رهروان ولایت

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به حضور معاون اول رییس‌جمهور و چند تن از وزرا در جلسه فراکسیون رهروان ولایت و با ارائه گزارشی از این جلسه، گفت: جلسه بسیار مفید و خوبی بود.

مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که این دیدار در راستای تعامل حداکثری دولت و مجلس برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آقایان جهانگیری، ظریف، ربیعی، آخوندی، زنگنه حضور داشتند. جلسه از ساعت 10:30 صبح شروع شد و تا نزدیک ساعت یک بعدازظهر به طول انجامید.

وی با بیان این‌که در طول این جلسه آقای جلالی به عنوان رییس جلسه صحبت‌های مقدماتی را داشتند و سپس آقای جهانگیری به ارائه گزارش مبسوطی در ارتباط با برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی پرداختند، گفت:‌ در این جلسه آقای جهانگیری به ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های دولت در ارتباط با هدفمندی یارانه‌ها، مهار تورم، ایجاد رونق، تلاش برای خروج از رکود و همچنین اقدامات دولت در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته‌ای پرداختند و بر عزم دولت در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین تعامل حداکثری با قوه مقننه و قضاییه تاکید کردند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین با بیان این‌که در این جلسه تعداد زیادی از نمایندگان نیز حضور داشتند و برخی از آنها به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و ارائه پیشنهادات سازنده پرداختند، افزود: سپس آقای ابوترابی مطالبی را با عنوان جمع‌بندی مطرح کردند. دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه با تمرکز بر مساله مسکن مهر و توسعه حمل و نقل پرداختند و در نهایت آقای جهانگیری بار دیگر صحبت کردند و به جمع‌بندی مباحث مطرح شده پرداختند و از هیات رییسه فراکسیون رهروان درخواست کردند که پیشنهادات و مطالب مطرح شده در این جلسه را به صورت مکتوب بفرستند تا دستور رسیدگی به آنها در دولت داده شود.

انصاری با بیان این‌که جلسه برگزار شده جلسه مفید و سازنده‌ای بود، گفت: جا دارد از حضور وسیع نمایندگان در این جلسه و همچنین هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام

کد N265401

وبگردی