آفتاب
تحولات همسایگان شرقی/

تخریب منازل مسکونی در لوگر/ نشست نامزدهای پیشتاز با کرزای

تخریب منازل مسکونی در لوگر/ نشست نامزدهای پیشتاز با کرزای

کشته شدن نظامی پاکستان نزدیک به مرز افغانستان، تخریب 60 منزل مسکونی در لوگر و نشست نامزدهای پیشتاز با کرزای و کمیسیون‎ های انتخاباتی از جمله تحولات همسایگان شرقی کشورمان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکسپرس تریبون از کشته شدن یکی از نیروهای نظامی پاکستان در منطقه باجور در شمال غرب این کشور در مرز افغانستان از سوی افراد مسلح ناشناس خبر داد.

رسانه ها همچنین از تخریب 60 منزل مسکونی بر اثر جاری شدن سیل به خاطر بارندگی های شدید در ولایت لوگر افغانستان و کشته شدن دو نفر خبر دادند.

چند روز پیش نیز بر اثر جاری شدن سیل در ولایت های بادغیس، جوزجان، فاریاب و سرپل دهها نفر کشته و شمار زیادی از منازل مسکونی و زمین های زراعی منطقه ویران شد.

رسانه ها نیز با اشاره به برگزاری نشست نامزدهای پیشتاز با کرزای و کمیسیون‎ های انتخاباتی افغانستان در کاخ ریاست جمهوری با هدف بررسی روندهای انتخاباتی گزارش دادند که حضار در این نشست به ارائه گزارش خود در رابطه با برگزاری انتخابات، چگونگی شمارش آرا و رسیدگی به شکایات انتخاباتی پرداختند.

محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهوری، عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمدزی نامزدهای پیشتاز انتخابات، محمد یوسف نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات و عبدالستار سعادت رئیس کمیسیون رسیدگی به شکایت ‎های انتخاباتی، عبدالرئوف ابراهیمی، رئیس پارلمان و فضل هادی مسلمیار رئیس مجلس سنای این کشور در این نشست شرکت کردند.

کد N265366

وبگردی