آفتاب

نشست مجمع موسسین جبهه نقلاب اسلامی برگزار شد

نشست مجمع موسسین جبهه نقلاب اسلامی برگزار شد

با حضور زاکانی، هاشمی و رحماندوست نشست مجمع موسسین جبهه نقلاب اسلامی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست عنوان شد جبهه فرهنگی و سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی برای این که ظرفیت‌های ایثارگری در کشور را به میدان آورد در جهت دفاع از انقلاب اسلامی – خط امام – ولایت فقیه و رهبری شکل گرفته است.

مجتبی رحماندوست ، علیرضا زاکانی و سید مهدی هاشمی از جمله اعضای شورای مرکزی این جبهه هستند.

در اولین انتخابات این جبهه 15 نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شده بودند و در این جلسه دیگر اعضا نیز انتخاب شدند.

در بیانیه‌ی این جبهه آمده است جبهه جانبازان انقلاب اسلامی جبهه‌ای اولا فرهنگی و در خدمت گسترش فرهنگ توحید، عبودیت ، معنویت، تقوا، جهاد، ایثار، جانبازی و فاداری به ارزش‌ ها در جامعه است و ثانیا جبهه‌ای است سیاسی که با هدف تاثیرگذاری مثبت و سازنده و روند عمومی حکمرانی و اداره کشور شکل گرفته تا فارغ از سهم‌خواهی‌های رایج در عرصه‌ی سیاسی و با تکیه بر شاخص‌های مصرح در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در نقد خردمندانه عالمانه و منصفانه اصحاب قدرت عمل کرده و نظارت مسئولانه بر عملکرد متولیان امور را وجهه همت خود قرار دهد.

برنامه عاجل و فوری جبهه جانبازان انقلاب اسلامی مشارکت فعال در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا و اولویت جبهه نیز کمک به ایجاد و گسترش فضای پرشور در جامعه برای خلق حماسه مورد انتظار رهبر انقلاب در این انتخابات است. همچنین این جبهه بر حسب شرایط ممکن است همسو با همه‌ی جریان های وفادار به انقلاب و رهبری معظم نسبت به معرفی نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری در زمان مناسب اقدام کند.

انتهای پیام

کد N265323

وبگردی