آفتاب

علم الهدی: چیزی نگفتم به وزیر ارتباطات بربخورد/ در اطراف حرم امام رضا (ع) حجاب رعایت نمی شود

علم الهدی: چیزی نگفتم به وزیر ارتباطات بربخورد/ در اطراف حرم امام رضا (ع) حجاب رعایت نمی شود

مهر نوشت:

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه باید نسبت به مسئله امر به معروف و نهی از منکر حساس بود، گفت: عدم اجرای این فریضه ما را از رسیدن به موفقیت‌ها دور می‌کند و درصد آسیب‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد.

آیت الله احمد علم‌الهدی، صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهیدان علی خلیلی و مسعود مددخانی 2 تن از شهدای امر به معروف و نهی از منکر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: ما اعتقاد داریم که راه فرهنگ‌سازی این نیست که به مأموران نیروی انتظامی بگوییم که با مسئله ضدفرهنگ و بدحجابی برخورد قانونی کند زیرا می‌دانم این کار نتیجه مثبت و موثری به دنبال ندارد به همین دلیل از مأموران خواسته شد تا در چهار مسیر اصلی حرم مطهر کیوسک انتظامی بگذارند و مانع از تردد بانوان بد حجاب شوند، اما بازهم گره این مشکل باز نشد.

وی ادامه داد: اکنون فساد نه تنها حل نشده بلکه توسعه یافته و در داخل حرم رضوی و اطراف درهای ورودی بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند و اکنون باید طوری تبلیغ کنیم که مردم نسبت به بدحجابی معترض شوند.

علم الهدی دربخش پایانی سخن خود در رابطه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنده در خطبه نمازجمعه در خصوص موضوع قبر و معاد سخن گفتم و ظاهرا وزیر ارتباطات نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند و در حقیقت افرادی که در این مسئله دغدغه مند هستند باید آن را به شکل مطالبه درآورند.

او گفت: هر فردی در راه امر به معروف و نهی از منکر باید وظیفه خود را انجام دهد و در این رابطه وظیفه بنده به عنوان امام جمعه گوش زد کردن خطاهاست لذا سخنی نگفته‌ام که به وزیر ارتباطات یا شخص خاصی بربخورد.


23231

 

کد N264660

وبگردی