آفتاب

بازدید اعضای کمیسیون شوراها از نمایشگاه کتاب تهران

بازدید اعضای کمیسیون شوراها از نمایشگاه کتاب تهران

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به بازدید روز گذشته (یکشنبه) این کمیسیون از نمایشگاه کتاب تهران، گفت که مدیریت نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل منسجم‌تر و خدمات‌رسانی به مراجعین بهتر بوده است.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اعضای کمیسیون شوراها روز گذشته از نمایشگاه کتاب تهران که با حضور ناشرین متعددی برگزار شده بود بازدید کردند. جمع‌بندی ما این بود که نمایشگاه در این دوره مدیریت منسجم‌تر و بابرنامه‌تری داشته است.

وی افزود: همچنین به نظر می‌رسد خدمات‌دهی به بازدیدکنندگان با کیفیت‌تر بوده و وضعیت نسبت به قبل بهتر بوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس تحرک فعالان فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران، گستردگی حوزه نشر و حضور ناشرین متعدد را باشکوه و موجب افتخار دانست و خاطرنشان کرد: ما ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف با مسئولین نمایشگاه نیز گفت‌وگوهایی داشتیم.

رضایی یادآور شد: اعضای کمیسیون شوراها همچنین از یکی از غرفه‌های نمایشگاه که فعالیت تخریبی دشمنان در حوزه نشر را نشان می‌داد، به طور ویژه بازدید کردند. این بخش از نمایشگاه نشان می‌داد که دشمنان ما خیلی جدی در حال سرمایه‌گذاری در حوزه قلم و کتاب هستند و به تخریب نظام ما مشغولند.

وی در پایان مجموع عملکرد نمایشگاه کتاب تهران را نسبت به ادوار گذشته قابل قبول توصیف کرد.

انتهای پیام

کد N264147

وبگردی