آفتاب
کاشفی در گفت‌‌و‌گو با ایلنا:

اصلاح ‌طلبان وظیفه خود را آرام كردن كشور می‌دانند

اصلاح ‌طلبان وظیفه خود را آرام كردن كشور می‌دانند

تخریب‌کنندگان، همان‌هایی هستند که با پیروزی آقای روحانی ضربات سنگینی خوردند و منافع‌شان از بین رفت و دولت در برابر این افراد باید شفاف‌سازی کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان وظیفه خود را آرام کردن فضای کشور و کمک در حل مسائل و مشکلات کشور می‌دانند.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعای برخی از منتقدان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت آزادی بیان را محدود کرده است،گفت: کشور از مشکلات بسیاری از زمان زمامداری اصولگریان در کشور رنج می‌برد و در کنار آن، شاهد سنگ‌اندازی‌های فراوانی از سوی این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان سیاست‌شان توجه به منافع ملی است، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا راندمان کشور را بالا برد و هزینه‌ها را کاهش داد و اعتماد و سرمایه اجتماعی‌ای که در کشور طی 8 سال گذشته صدمات بسیاری دیده است را ترمیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فیلم و مستند‌سازی مخالفان برای رئیس جمهور و برگزاری همایش‌هایی نظیر "دلواپسیم" خاطرنشان کرد: ما مخالف نظرات و انتقادات آنها نیستم و می‌گویم آنها حق دارند که نظراتشان را بیان کنند، اما نقد کردن با تخریب کردن تفاوت دارد و ما شاهد برخوردهای یکسویه، توهین و تهمت بوده‌ایم.

کاشفی ادامه داد: باید به جای شعار دادن و جار و جنجال کردن به افكار عمومی رجوع کرد و دیدیم این گروه که هشت سال مدیریت کشور را برعهده داشتند، با همه توان و ظرفیت در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شرکت کردند و نهایتا نزدیک به 4 میلیون رای آوردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اگر آنها می‌گویند ما دلواپسیم، ما هم نسبت به رفتارهای یکسویه آنها هم در گذشته و هم امروز دلواپسیم، تصریح کرد: وقتی کشور تحریم می‌شد و به خاطر رفتارها و سیاست‌های اشتباه دولت قبل، کشور با بحران‌های بسیاری روبه‌رو شد، ما نگران بودیم. در آن زمان، این افراد ما را متهم می‌کردند و امروز هم نگران و دلواپس از بحران‌سازی آنها هستیم.

کاشفی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان وظیفه خود را آرام کردن فضای کشور و کمک در حل مسائل و مشکلات کشور می‌دانند، یادآور شد: این افراد منتقد با برگزاری همایش‌های دلواپسیم چه می‌خواهند نتیجه‌ای بگیرند؟ این حرف که چه دادیم و چه گرفتیم، دیگر چه حرفی است؟ متاسفانه برگزاری جلسات اینچنینی موجب تفرقه‌افکنی میان مردم می‌شود.

وی درباره مخالفت‌های تخریب‌کنندگان ابراز کرد: تخریب‌کنندگان، همان‌هایی هستند که با پیروزی آقای روحانی ضربات سنگینی خوردند و منافع‌شان از بین رفت و دولت در برابر این افراد باید شفاف‌سازی کند.

کد N264053

وبگردی