آفتاب
روزنامه انگلیسی:

حسن روحانی با انتقادات فزاینده مواجه است

حسن روحانی با انتقادات فزاینده مواجه است

گاردین با اشاره به برگزاری نشست "دلواپسان" نوشت رئیس جمهور ایران با انتقادات فزاینده درداخل مواجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه گاردین ، حسن روحانی رئیس جمهور ایران به خاطر مذاکرات هسته ای در داخل با انتقادهای فزاینده مواجه است.

گاردین با اشاره به انتقادهای گروه‌های داخلی از سیاست خارجی حسن روحانی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخته و نوشت: رئیس‌جمهور ایران با انتقادات فزاینده‌ از سوی محافظه‌کاران و مخالفان راستگرا روبرو شده است.

 این روزنامه در ادامه می نویسد، این گروه ها و احزاب ایرانی معتقدند دولت روحانی برای رسیدن به توافق با غرب و پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی ایران عجولانه عمل می کند و فریب آمریکا را خورده است.

این روزنامه انگلیسی در بخشی از گزارش خود با اشاره به برگزاری نشست "دلواپسان" در لانه جاسوسی خود نوشت: روز شنبه در سفارت سابق آمریکا در تهران نشستی برگزار شد، گروه جدیدی متشکل از نمایندگان مجلس و فعالان

راستی که خود را «دلواپسان» نامیده‌اند اعلام کرده اند تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مذاکرات هسته‌ای منافع ملی ایران را نادیده گرفته است.

گاردین مدعی شد: همزمان با افزایش احتمال امضاء توافقنامه جامع هسته ای، فشار در هفته‌های اخیر بر حسن روحانی افزایش یافته است. در واکنش به این انتقادات بود که روحانی گفت: برخی با دروغ می‌کوشند دولت را از مسیر

خود خارج کنند و این خلاف منافع ملی و دستور مقام معظم رهبری است. ایران بر روی منافع ملی خود مصالحه نمی‌‌کند.

 

کد N263369

وبگردی