آفتاب
آیت الله هاشمی رفسنجانی :

توجه به نیازمندان و رفع مشکلات آنها امری مقدس است

توجه به نیازمندان و رفع مشکلات آنها امری مقدس است

تهران- ایرنا- آیت الله ˈاکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها را مقدس دانست و گفت: کار برای نیازمندان واقعی، اجر زیادی در بارگاه الهی دارد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مسوولان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تصویت سیاست های کلی مربوط به سلامت و یادآوری بندهایی از آن که توسط رهبری معظم انقلاب به دستگاه ها ابلاغ شد، افزود: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزش های انسانی و اسلامی باشد.

وی «اولویت پیشگیری بر درمان» را بندی مهم در سیاست های کلی مصوب در مجمع تشخیص خواند و گفت: با جدّی گرفتن پیشگیری، هزینه ها کم و آسان و تعداد معلولین، محدود می شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی بیند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، حضور پر رنگ خیرین در بخش بهزیستی را نشانه زنده بودن روح انسانیت در جامعه ایرانی دانست و گفت: قلم و قدم همه کسانی که برای معلولین می کوشند، عبادت است.

در آغاز این دیدار دکتر ˈهمایون هاشمیˈ رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر ˈنفریهˈ معاون امور اجتماعی، دکتر ˈحبیب الله فریدˈ قائم مقام امور اجتماعی و رئیس مرکز فوریت های اجتماعی، ˈقاسم عبدالله زادهˈ معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر ˈسخنگوئیˈ معاون امور توانبخشی و دکتر ˈفریبا بریمانیˈ مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی با ارایه گزارشی از مسوولیت ها، به بیان دیدگاه ها برای انجام بهتر مسایل مربوط به بهزیستی و رسیدگی به معلولین پرداختند.

سیام(1)1429 **1449
کد N262797

وبگردی