آفتاب
آیت‌الله هاشمی:

قلم و قدم همه كسانی كه برای معلولین می­كوشند، عبادت است

قلم و قدم همه كسانی كه برای معلولین می­كوشند، عبادت است

ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر دیروز در دیدار مسؤولان سازمان بهزیستی كشور، توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع مشكلات آنها را مقدس دانست و گفت: كار برای نیازمندان واقعی، اجر زیادی در بارگاه الهی دارد.

به گزارش ایلنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصویت سیاست­های كلی مربوط به سلامت و یادآوری بندهایی از آن كه توسط رهبری معظم انقلاب به دستگاه­ها ابلاغ شد، گفت: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی باشد.

وی «اولویت پیشگیری بر درمان» را بندی مهم در سیاست­های كلی مصوب در مجمع تشخیص خواند و گفت: با جدّی گرفتن پیشگیری، هزینه‌ها كم و آسان و تعداد معلولین، محدود می­‌شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی­ بیند.

آیت ­الله هاشمی رفسنجانی، حضور پر رنگ خیرین در بخش بهزیستی را نشانه زنده بودن روح انسانیت در جامعه ایرانی دانست و گفت: قلم و قدم همه كسانی كه برای معلولین می­كوشند، عبادت است.

در آغاز این دیدار هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی كشور،  نفریه معاون امور اجتماعی، حبیب الله فرید، قائم مقام امور اجتماعی و رئیس مركز فوریتهای اجتماعی، قاسم عبدالله زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع، سخنگوئی معاون امور توانبخشی و  فریبا بریمانی مدیر كل دفتر امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از مسؤولیت­ها، به بیان دیدگاه­ها برای انجام بهتر مسایل مربوط به بهزیستی و رسیدگی به معلولین پرداختند.

کد N262749

وبگردی