آفتاب
به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

شبهات دینی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پاسخ داده می‌شود

شبهات دینی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پاسخ داده می‌شود

مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از حضور فعال این مرکز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب و استقبال شهروندان از این غرفه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی آزادی با اعلام این خبر افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استفاده از کارشناسان متخصص در حوزه‌های قرآن و حدیث، اعتقادات و کلام، تاریخ اسلام، اخلاق، مشاوره و احکام شرعی؛ پاسخگوی سوالات مراجعین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، واقع در حیاط اصلی شبستان نزدیک درب 15، برای پاسخگویی حضوری به سوالات دینی مردم در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده است و روزانه صدها نفر پرسشگر به این غرفه مراجعه می‌کنند.

مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به روش‌های ارتباط با این مرکز خاطرنشان کرد: پرسشگران می‌توانند از طریق تلفن 096400، پیامک 30009640 (جهت دریافت پاسخ سوالات شرعی)، پایگاه اینترنتی www.pasokhgoo.ir و نیز کانون‌های گفتمان دینی و قرآنی پاسخ شبهات و سوالات دینی خود را پیدا کنند.

انتهای پیام

کد N262493

وبگردی