آفتاب

کوچک‌زاده: اگر اصل انقلاب باقی بماند سانتریفیوژسازها باقی می‌ماند

کوچک‌زاده: اگر اصل انقلاب باقی بماند سانتریفیوژسازها باقی می‌ماند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود با اعتراض به آنچه که زیر سوال رفتن اصل انقلاب و اسلام دانست، گفت: برخی می‌خواهند کسی را که 50/7 درصد رای دارد تحریک کنند که علیه اسلام کار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی کوچک‌زاده نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود گفت: نمی‌دانم چگونه باید سخن بگویم که به بی‌سوادی و بی‌شناسنامگی متهم نشوم؛ به همین دلیل هرچه گشتم مرجعی بالاتر از قرآن نیافتم که به آن استناد کنم.

کوچک‌زاده با قرائت آیاتی از قرآن که بعد از جنگ احد نازل شده است، گفت: طبق این آیات کسانی اجرشان در همراهی با اسلام ضایع نخواهد شد که بعد از جراحت سختی باز هم رسول خدا را اعجابت کنند. امروز مصداق اطاعت رسول خدا چیست؟ باید از چه کسی تبعیت کنیم که خدا و رسول را تبعیت کرده باشیم؟

وی ادامه داد: شرط دومی که قرآن برای ضایع نشدن اجر همراهی با اسلام به آن اشاره می‌کند این است که وقتی می‌گویند قطعنامه صادر می‌کنیم شما نترسید. بعد از جنگ احد منافقان گفتند ابوسفیان در پشت درهای شهر است و می‌خواهد حمله کند. آن مومنانی اجرشان ضایل نمی‌شود که گفتند ما را از حصر اقتصادی نتراسید. ملت ما ملت روزه است، ما را از جنگ نترسانید، ملت ما ملت شهادت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرآن می‌فرماید معیار انحراف در اینجا این است. امروز هر کس در جامعه مردم را با هر غلطی بترساند یکی می‌گوید با یک بمب ما را از کار می‌اندازند، یکی می‌گوید جیب مردم خالی است، یکی می‌گوید ما خوش‌بین هستیم و بعد در یک جمله بعد می‌گوید خوش‌بینی و بدبینی در سیاست معنا ندارد؛ هر کس که شما را می‌ترساند.

کوچک‌زاده خطاب به ملت اظهار کرد: ملت این حرف قرآنی است، آن کس که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و گفت ما روی منافع‌مان معامله نمی‌کنیم. دشمنان ما می‌گویند نظام جمهوری اسلامی منافع ما را به خطر انداخته است. آن قرآن شناسی که بهتر از او قرآن‌شناسی را نمی‌شناسم گفت ما ملت هر دستی را که در چهار دیواری خودمان به منافع‌مان دراز شود قطع می‌کنیم؛ این یک حرف قرآنی است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دلواپس اصل انقلاب است، اظهار کرد: اگر اصل انقلاب باقی بماند سانتریفیوژسازها باقی می‌ماند. اگر اصل انقلاب باقی بماند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. نگران بمب هسته‌ای نباشید. ما 35 سال پیش بمبی را تراکنده‌ایم که شما هنوز از آن می‌ترسید.

وی با ابراز نگرانی شدید از آنچه در خطر تحریف بودن اصل انقلاب دانست، ادامه داد: اینها در روزی نامه‌های فاسدشان که به اسم قانون منتشر می‌شود همه قانون را لکه‌دار می‌کنند و حکم قرآن را زیر سوال می‌برند. ولایت علی را زیر سوال می‌برند بعد می‌گویند ممیزی باید به مردم سپرده شود. این مملکت 300 هزار شهید نداده است که سلیقه شما حاکم شود. سلیقه اسلام باید حاکم شود.

کوچک‌زاده با ابراز نگرانی مجدد از شرایط کنونی، ادامه داد: اینجا جمهوری است، ولی اسلام به جمهوری قائل است که رای 50/7 درصدی را خدشه‌دار نکرد. برخی می‌خواهند کسی را که این رای 50/7 درصدی را دارد تحریک کنند که علیه اسلام کار کند.

انتهای پیام

کد N261859

وبگردی