آفتاب

اسفنانی خواستار تقویت نظارت دولت بر اصناف و بازاریان شد

اسفنانی خواستار تقویت نظارت دولت بر اصناف و بازاریان شد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تنها راه مبارزه با دشمنان نظام و دلگرمی مستضعفان نظام را تبعیت از رهبری، ایستادگی در برابر زورگویان و خودکفایی در همه عرصه‌های داخلی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی اسفنانی در نظق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض مجدد حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی برخلاف اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران همچنان به نقض حقوق بشر ادامه می‌دهد.

وی افزود: تنها راه مبارزه با دشمنان نظام و دلگرمی مستضعفان نظام،‌ ایستادگی در برابر زورگویان و خودکفایی در همه عرصه‌های داخلی دانست.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر با اشاره به نقض حقوق بشر در زندان‌های آمریکا و انگلیس گفت: راه‌ ندادن گزارشگر حقوق بشر از سوی دولت انگلیس یک افتضاح و مغایر شعار حقوق بشر است. همچنین در زندان‌های آمریکا ننگ‌های زجرآوری اتفاق می‌افتد که اعتراض مجامع بین‌المللی را در پی داشته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با نکوهش تحریم‌های جدید غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران گفت: هنوز مرکب توافقات جلسات و کارگروه‌های جلسات1+5 خشک نشده که دشمنان ایران در قالب کشورهای 1+5 در تلاشند تحریم‌های ایران را توسعه دهند. نمونه این رفتارهای نامناسب جلوگیری از ورود نماینده ایران به سازمان ملل است.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در بخش دیگری از سخنانش خواستار تقویت نظارت دولت بر اصناف و بازاریان شد و افزود: پس از افزایش نرخ حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها از دولت انتظار است نظارت‌هایش را تقویت کند. در بازار شب عید نابسامانی های متعددی در بازار و صنوف تولیدی و توزیعی اتفاق افتاد که با تقویت نظارت‌های دولتی جلوی فشارهای مضاعف بر مردم گرفته می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در حوزه آب گفت: هنوز مشکل 53 مزرعه‌ای که به دلیل حفر تونل برای انتقال آب به اصفهان حفر شده، حل نشده و 13 سال از بهترین روزهای کشاورزانمان تباه شد، مسئولان وزارت علوم هر چه سریعتر این چالش را حل کنند.

اسفنانی تصریح کرد: مسئولان تقسیمات کشوری چرا چند نقطه از منطقه چادگان را به اصفهان الحاق کرده‌اند؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت جهاد کشاورزی خواست تا برای حل مشکل کاشت سیب‌زمینی در چهار شهرستان حوزه انتخابیه‌اش را هر چه سریعتر حل کند تا کیفیت سیب‌زمینی این شهرستان بهتر شود.

انتهای پیام

کد N261807

وبگردی