آفتاب

گزارش ایسنا از همایش "دلواپسیم"

گزارش ایسنا از همایش "دلواپسیم"

دبیر جنبش دانشجویی عدالت‌خواه گفت: برگزارکنندگان همایش "دلواپسیم" به هیچ حزب سیاسی و گروه خاصی وابسته نیستند.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرشید جعفری، دبیر جنبش دانشجویی عدالت‌خواه با انتقاد از نسبت دادن همایش دلواپسیم به یک گروه خاص گفت: امروز متاسفانه مشاهده کردیم که برخی رسانه‌ها و یک روزنامه برگزاری این همایش را به یک گروه خاص نسبت داده است و باید گفت که به نظر می‌آید برای انقلاب و آرمان‌های امام کار کردن، باعث می‌شود که مورد کینه دشمن واقع شویم.

او تاکید کرد: ما در برگزاری این همایش بحث‌های سیاسی را دنبال نمی‌کنیم و صرفا برای منافع ملی و حقوق ملت است که وارد صحنه شده‌ایم که بگوییم از حقوق‌مان کوتاه نمی‌آییم.

دبیر جنبش دانشجویی عدالت‌خواه با اشاره به تغییر سالن این همایش از سالن سیدالشهدا واقع در میدان هفت‌تیر به لانه جاسوسی گفت: موافقت نکردن با توافق‌نامه ژنو و ایستادن در برابر ظلمی که قرار است به واسطه آن ایجاد شود، کم‌تر از مبارزه با استکبار جهانی نیست و خوشحالیم که تغییر محل همایش صورت گرفت و به لانه جاسوسی منتقل شد.

وی گفت: مذاکرات در دولت قبل از سوی شورای عالی امنیت ملی پیگیری می‌شد که نهادی فراجناحی و فراتر از قوه مجریه بود. ما امروز که مذاکرات از سوی وزارت خارجه برگزار می‌شود هر نوع توافقی باید به تایید مجلس برسد و اگر حقوق‌مان در چارچوب توافق ژنو به رسمیت شناخته نشود، منتظریم ببینیم نمایندگان تا چه اندازه برابر چنین روندی می‌ایستند (شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه).

جعفری با اشاره به آن چه در رسانه‌ها مبنی بر این که برگزارکنندگان این همایش متصل به یک حزب سیاسی هستند، بیان شده است، گفت: البته رسانه‌ها دروغ نگفتند. حزب ما حزب‌الله است. ما دلواپسیم همانطور که سعدآباد اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، آب‌لیکی، همکار شهید احمدی‌روشن در سازمان انرژی اتمی با اشاره به دوران همکاری‌اش با وی در این سازمان گفت: در طول این 30 سال، ایران همواره مورد تحریم قرار گرفته اما انقلاب اسلامی ایران توانسته پیشرفت‌هایی را به دست آورد.

وی با اشاره به شهدای هسته‌ای گفت: با وجود این ستاره‌ها (شهدا) می‌توان راه را پیدا کرد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

کد N261065

وبگردی