آفتاب

رییس بازرگانی ازمیر ترکیه: روحانی پیش‌روی ایران صفحه جدیدی را باز کرده است

رییس بازرگانی ازمیر ترکیه: روحانی پیش‌روی ایران صفحه جدیدی را باز کرده است

رییس اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه پس از بازگشت از سفرش به شهرهای مختلف ایران، گفت: ما به دنبال تقویت هرچه بیش‌تر همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با ایرانیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری جهان ترکیه، اعضای اتاق بازرگانی ازمیر 25 تا 29 ماه آوریل در راس هیاتی 60 نفره متشکل از تجار و بازرگانان برای بررسی بسترهای سرمایه‌گذاری به ایران سفری داشتند که در این سفر به شهرهای عسلویه و بوشهر سفر کردند.

اکرم دمیر تاش، رییس اتاق بازرگانی ازمیر گفت: ایران صاحب ذخایر مهم گاز طبیعی و نفت در جهان است. به نظر می‌رسد ایران در آینده گام‌های مهم‌تری را بر خواهد داشت. به همراه روحانی صحنه جدیدی روی ایران باز شده است. اگرچه ممکن است میان دو کشور اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما دوستی دیرینه‌ای میان دو کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: ایران از طرف دنیای غرب با تحریم‌های ناعادلانه‌ای مواجه شده است. ما برای برطرف کردن اثرات این تحریم‌ها هر کاری را که می‌توان انجام می‌دهیم. با ادامه مذاکرات ژنو تاثیرات تحریم‌ها کاهش یافته است. بر همین اساس ما برای ارتقای روابط تجاری و تقویت همکاری‌های اقتصادی به ایران سفر کردیم.

انتهای پیام

کد N260651

وبگردی