آفتاب
نائب رئیس مجلس:

با همت در عرصه اقتصاد آسیب‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

با همت در عرصه اقتصاد آسیب‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از مفاسد اقتصادی به عنوان یک بیماری سخت یاد کرد و گفت: باید از حوزه این آسیب اجتماعی بیرون بیاییم و با همت در عرصه اقتصاد آسیب‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد صبح امروز در نشست سیاسی در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به راهبرد سال که از جانب مقام معظم رهبری مطرح شد، اظهار کرد: در این راهبرد کلیدواژه‌ مدیریت جهادی و عزم ملی است که موجب حرکت رو به جلوی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی در راستای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است و همانند ستاره‌ای درخشان نقشه راه ملت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروزه ما شاهد افزایش قدرت در درون نظام هستیم، تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال تهدید و تحریم کشورهاهستند و نباید افزایش قدرت نقطه پایانی تصور شود در حالی که همراه با آن مطیع بودن در برابر امر رهبری نیز باید افزایش یابد.

ابوترابی فرد، افزایش قدرت را در جهان بی‌حد و مرز خواند و افزود: در هر ساعت ظرفیت‌ها و قدرت نظام سلطه در حال تغییرات بنیادی است و این افزایش قدرت تمام حوزه‌های زندگی بشری را در برمی گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: برای مقابله با قدرت فرهنگی و اقتصادی نظام سلطه باید به حرکتی پرشتاب در همه عرصه‌های زندگی قدم برداشت.

وی با بیان اینکه عرصه اقتصادی یکی از زمینه‌های افزایش قدرت است، ادامه داد: در این زمینه ظرفیت‌های فراوانی موجود است که از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مفاسد اقتصادی را یک بیماری سخت دانست و اظهار کرد: باید از حوزه این آسیب اجتماعی بیرون بیاییم و با همت در عرصه اقتصاد آسیب‌ها را به فرصت مبدل کنیم و باید هر قدر که می‌توانیم هزینه‌های ارزی و ریالی را کاهش داده و این منابع را به سمت افزایش قدرت هدایت کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه به بحث هسته‌ای، نگاهی بلندمدت است نه روزمره گفت: ملتی که می‌خواهد مرجع علمی باشد باید در زمینه فناوری‌های نوین، صاحب فناوری باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر عزم و اراده رهبری نبود، امروزه ایران در این جایگاه قرار نداشت، افزود: کشوری در آینده زنده خواهد بود که صاحب قدرت و فناوری باشد.

ابوترابی فرد تاکید کرد: با نگاه کوتاه مدت نمی‌توان کشور را اداره کرد بلکه با نگاه بلند مدت باید کشور را به سوی قدرت و ثروت حرکت داد و ظرفیت‌های کشور را در راستای بازسازی و احیا به کار گرفت.

انتهای پیام

کد N260582

وبگردی