آفتاب

فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش روز معلم را تبریک گفتند

فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش روز معلم را تبریک گفتند

شهید مطهری حق عظیمی را به گردن جوانان نسل خود و نسل های بعدی دارد، همانطوری که امام (ره) فرمودند کتاب های ایشان انسان ساز است و جوانان و کسانی که علاقمند هستند در مسیر سعادت و پیشرفت گام نهند می توانند از این کتب بهره های بسیار ببرند.

امیر احمدرضا پوردستان و دریادار سیاری با گرامیداشت روز معلم و تبریک این روز به تمامی معلمین از زحمات و تلاش‌های مومنانه این افراد تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت روز معلم، گفت: شهید مطهری حق عظیمی را به گردن جوانان نسل خود و نسل های بعدی دارد، همانطوری که امام (ره) فرمودند کتاب های ایشان انسان ساز است و جوانان و کسانی که علاقمند هستند در مسیر سعادت و پیشرفت گام نهند می توانند از این کتب بهره های بسیار ببرند.

وی افزود: به عبارت دیگر تبیین و تاویل آیات قرآنی در کتب شهید مطهری بسیار نمایان است. من توصیه ام به همه جوانان عزیز این است که این کتب را با دقت مطالعه کنند و برداشت عمیقی از جملات و کلماتی که در آن ها است داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت روز معلم و تبریک این روز به تمامی معلمین عزیز از زحمات و تلاش های مومنانه این افراد تشکر و قدردانی کرد.

در همین راستا امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز طی پیامی روز معلم را گرامیداشت.

کد N260334

وبگردی