آفتاب

وزیر اطلاعات درباره همراه فرد ناشناس با او و درز اخبار به رسانه ها به مجلس پاسخ می دهد

وزیر اطلاعات درباره همراه فرد ناشناس با او و درز اخبار به رسانه ها به مجلس پاسخ می دهد

مهر نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات روز سه شنبه برای پاسخ به سوال نمایندگان درباره حضور فردی ناشناس در یکی از جلسات کمیسیون و درز اخبار آن جلسه حاضر می شود.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون مطبوعش با وزیر اطلاعات که قرار است سه شنبه این هفته برگزار شود گفت: وزیر اطلاعات سه شنبه این هفته به منظور پاسخ به 5 سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خوهد شد.

او با اشاره به سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات گفت: مهمترین و محوری ترین سوال نمایندگان از وزیر اطلاعات درباره شرح وظایف وزات اطلاعات است.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: نمایندگان در این جلسه درباره فردناشناسی که به همراه وزیر اطلاعات در یکی از جلسات او شرکت کرده بود از آقای علوی سوال خواهند کرد که البته پیش از این نیز نمایندگان در این باره خواستار توضیح از سوی وزیر اطلاعات شده بودند اما پاسخ روشنی دریافت نکردند.

نقوی حسینی گفت: اخبار این جلسه به بیرون از آن درز کرده و در اختیار رسانه ها و مطبوعات قرار گرفته است که وزیر اطلاعات برای توضیح درباره این مسئله در کمیسیون امنیت ملی حاضر خواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در حاشیه این جلسه نیز نمایندگان درباره مسائل امنیتی با وزیر اطلاعات صحبت خواهند کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه شنبه دعوت از وزیر اطلاعات به منظور پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی،مشترک 43 نفر از نمایندگان،مشترک 16 نفر از نمایندگان و حمید رسائی مشترک 5 نفر از نمایندگان را در دستور کار خود دارد.


23231

 

کد N259749

وبگردی