آفتاب

نتایج هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح در بخش برادران

نتایج هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح در بخش برادران

هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح در بخش آقایان، با معرفی نفرات و گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح که از 10 اردیبهشت در آبادان آغاز شده بود، عصر روز 12 اردیبهشت با معرفی گروه‌ها و نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، در رشته تواشیح، گروه «باقرالعلوم» از خوزستان مقام اول، گروه «طاها» از آذربایجان غربی مقام دوم، گروه «ثقلین» از یزد مقام سوم، گروه «مشکات» از خوزستان مقام چهارم و گروه «بینات» از یزد مقام پنجم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در رشته ابتهال، به ترتیب سعید پرویزی از تهران، مهدی فروغی از قم، مصطفی قاسمی از مازندران، نصرالله بریچی و سید نزار موسوی از خوزستان به عنوان نفرات اول تا پنجم شناخته شدند.

در رشته اذان نیز، به ترتیب هادی چارقلو از تهران، سید مصطفی حسینی از قزوین، سید حامد ابطحی از بوشهر، مهدی خطیب‌فر از البرز و محمد یزدی از خوزستان رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش در این مسابقات بیش از 510 فعال قرآنی به تفکیک 40 گروه تواشیح، 32 مؤذن و 30 مبتهل در بخش آقایان، طی سه روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مسابقات تواشیح و ابتهال در بخش بانوان، با 29 گروه تواشیح و27 مبتهل از امروز 13 اردیبهشت ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه در آبادان ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N259466

وبگردی