آفتاب

انصاری: دولت یازدهم براساس حکمت، عزت و مصلحت وارد میدان شد

انصاری: دولت یازدهم براساس حکمت، عزت و مصلحت وارد میدان شد

کرمان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه جهانی قوی ترین اقدامات عرصه دیپلماسی را برای برداشتن تحریم های ظالمانه بکار گرفت و براساس عزت، حکمت و مصلحت شجاعانه وارد میدان شد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام مجید انصاری در همایش شوراهای اسلامی شهرستان زرند افزود: رقبای ما نمی خواستند ایران اسلامی توسعه پیدا کند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند.

وی عنوان کرد: برخی اقلیت در خیال کودکانه موارد کذبی را مطرح می کنند، اما برخلاف اینها دارایی های کشور بر اساس نظر قطعنامه آزاد شده و به کشور عودت داده می شود.

معاون رییس جمهوری گفت: از روز اول کاری دولت تدبیر و امید رییس جمهور تاکید کرد، حرمت دولت، حرمت مجلس است و برای نخستین بار لیست وزرا را در همان مراسم تحلیف به مجلس معرفی کرد.

وی تصریح کرد: با همه این مسائل دولت جلوی رشد تورم را گرفت و از 44 درصد به 33 درصد کاهش پیدا کرده که این نتیجه قانون گرایی دولت بویژه شخص رییس جمهور است.

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است و عده ای کیسه های بزرگی پر کرده اند و به بهانه های دور زدن تحریم ها مردم را دور زدند که دولت جلوی اینها را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه مورد حمایت قاطع ملت ایران است و تمامی اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند،بنابراین باید همه با تشریک مساعی، در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: خدمت به مردم جز با حمایت از سرمایه گذاری و توسعه استان ممکن نیست.

وی گفت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس در شهرستان زرند توسعه اقتصادی بسیار ارزشمندی صورت گرفته و این شهرستان در راستای صنعتی شدن گام های بلندی را برداشته است.ک/1

8154/2624 ** 1917
کد N259011

وبگردی