آفتاب

یک فعال دانشجویی: با تخریب دولت خوراک رسانه‌های بیگانه مهیا می‌شود

یک فعال دانشجویی: با تخریب دولت خوراک رسانه‌های بیگانه مهیا می‌شود

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: گروه‌ها و مخالفان دولت با تخریبشان خوراک رسانه‌های بیگانه و مخالفان نظام را مهیا می‌کنند.

امیررضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تخریب با نقد تفاوت دارد. نظری که بر مبنای سلیقه شخصی و جدا از صلاح جمعی باشد به تخریب می‌گراید و در مقابل نظری که جمع‌نگر؛ سازنده و عدالت‌محور است به عنوان انتقاد بیان می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که یک حزب، نماینده مجلس یا فعالین سیاسی به جای انتقاد دست به تخریب دولت می‌زنند در واقع به تخریب نظام برخاسته‌اند؛ چرا که رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام از چنین رفتارهایی سود می‌جویند.

این فعال دانشجویی با بیان این‌که گروه‌های تخریب کننده غالبا بی‌شناسنامه هستند، گفت: اغلب این گروه‌ها وابسته به سایت و نشریات زرد هستند و مطمئنا توسط عده‌ای خاص اداره و حمایت می‌شوند. این افراد در قبال مسائلی که به نفع آن‌ها است سکوت می‌کنند و در مواقعی که موضوعی خلاف نظرشان می‌شوند از طریق انتشار فیلم و شب‌نامه و افشای مسائل نظام دست به مخالفت و تخریب می‌زنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چنین گروه‌ها و افرادی در کشورهای شبیه به ما وجود دارد و دولت می‌تواند با شفاف‌سازی و پاسخگویی به همه نقدهای سازنده از حرکت آنان و نفوذشان از طریق احساسات به افکار عمومی جلوگیری کنند.

انتهای پیام

کد N257910

وبگردی