آفتاب

مربی تیم ملی تیروکمان بانوان: هدف ما اینچئون است/ فشار تمرین‌های ملی‌پوشان بالاست

مربی تیم ملی تیروکمان بانوان: هدف ما اینچئون است/ فشار تمرین‌های ملی‌پوشان بالاست

مربی تیم ملی تیروکمان بانوان با بیان این که عملکرد ملی‌پوشان در مسابقه‌های جهانی راضی کننده نبوده است، می‌گوید فشار تمرین‌های ملی‌پوشان بالاست و هدف ما اینچئون است.

نجمه آبتین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد تیم ملی تیروکمان در مسابقه‌های جهانی شانگهای اظهار کرد: تیم ملی ریکرو به صورت کامل به این رقابت‌ها اعزام نشد و ملیکا عبدالکریمی، مریم محمودی‌سرشت و ساسان رضوی ملی‌پوشان ما در این رقابت‌ها بودند که عبدالکریمی در مرحله مقدماتی در رده ششم ایستاد هرچند پس از آن عنوان 39 را به خود ا ختصاص داد و ما به هر حال همین که در مرحله نخست توانست رتبه خود را بالا ببرد، عملکرد خوبی برایش محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره و در رشته کامپوند افسانه شفیعی توانست به جمع 4 کماندار نهایی راه یابد ولی از رسیدن به مدال بازماند این در حالی است که این ملی‌پوش اولین مسابقه برون مرزی خود را تجربه می‌کرد.

مربی تیم ملی تیروکمان بانوان در پاسخ به این که رکورد ملی‌پوشان در این مسابقه‌ها آنقدرها رضایت‌بخش نبوده است گفت: رکورد ملی‌پوشان در این مسابقه‌ها رکورد واقعی‌شان نبود چون در حال حاضر فشار تمرین‌ها بر روی آن‌ها زیاد است و هدف ما نتیجه گرفتن در بازی‌های آسیایی است.

آبتین در پاسخ به این که چرا در هر مسابقه یک ملی‌پوش جدید نتیجه قابل قبولی را کسب می‌کند اما در بازی‌های بعد آن‌ها نمی‌توانند موفقیت خود را تکرار کنند، گفت: ممکن است مسائل زیادی وجود داشته باشد و فشارهای ذهنی و روانی باعث شود که آن‌ها آن طور که باید نتوانند نتیجه بگیرند و به هر حال باید وضعیت تیم پایدار شود.

وی اضافه کرد: عملکرد تیروکمان در این مسابقه‌ها زیاد راضی کننده نبود. علت آن هم تمرین‌های سنگینی است که ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی دارند.

آبتین درباره این که تیم ملی تا بازی‌های آسیایی می‌تواند به آمادگی کامل می‌رسد، گفت: من فکر می‌کنم با توجه به اردوهای فشرده و تمرین‌های ملی‌پوشان، تیم تا بازی‌های اسیایی به آمادگی کامل می‌رسد.

انتهای پیام

کد N257818

وبگردی