آفتاب
در دیدار وزیر ارتباطات

صافی گلپایگانی: مسئولان با حفظ وحدت داخلی در جهت رفع مشکلات تلاش کنند

صافی گلپایگانی: مسئولان با حفظ وحدت داخلی در جهت رفع مشکلات تلاش کنند

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی گفت: مسئولان و دولتمردان باید با تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات تلاش کنند و در فکر خدمت به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با آرزوی توفیق برای دولت در رفع مشکلات اقتصادی افزود: امیدوارم افرادی که در خدمت به اسلام و مسلمانان تلاش می کنند همواره موفق و پیروز باشند.

این مرجع تقلید گفت: دعا می‌کنیم که دولت بتواند گرفتاری ها، مشکلات اقتصادی مردم و مسائل داخلی و خارجی را رفع کند چراکه ما انتظار داریم مشکلات کشور حل شده و حق مردم به خوبی ادا شود و پرچم دین همیشه برافراشته باشد.

صافی گلپایگانی با اشاره به برخی از نقاط ضعف در کشور نیز گفت: این نقاط ضعف و مشکلات باید با تلاش دولت در مسیر خدمتگزاری از میان برود چراکه همه ما باید به فکر مردم باشیم و در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم و مسائل اجرایی کشور به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: اینکه مشکلات چگونه بوجود آمد و چه کسانی آن را ایجاد کرده‌اند دارای اهمیت فراوانی است اما در این میان ما انتظار داریم اداره کشور بر اساس سیاست صحیح انجام شود؛ البته گاهی مسئولان برای خیرخواهی مردم تلاش هایی می کنند اما مشکلاتی نیز بوجود می آید که باید از میان برود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، عظمت اسلام را مورد توجه قرار داد و افزود: متاسفانه در برخی از کشورها شاهد تلاش های گسترده‌ای علیه شیعیان هستیم و برخی از کشورها بدون توجه به عظمت و رسالت اسلام، مشکلات فراوانی را برای شیعیان به وجود می آورند و آرامش منطقه را از بین برده‌اند.

این مرجع تقلید با تاکید بر جایگاه خدمت در دین مبین اسلام، گفت: در تعالیم اسلامی و دینی در مورد خدمت به مردم تاکید شده است و خدمت به مسلمین جایگاه و ارزش والایی در دین مبین اسلام دارد.

صافی گلپایگانی در پایان اظهار کرد: ما هیچ‌گاه نمی‌خواهیم به زیان کشورهای دیگر رفتار کنیم بلکه ما خواهان عظمت اسلام در جهان و رفع مشکلات فعلی علیه شیعیان هستیم.

انتهای پیام

کد N257733

وبگردی