آفتاب

پیرموذن: در حال پیشروی در دنیا هستیم

پیرموذن: در حال پیشروی در دنیا هستیم

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی کارگران و کارفرمایان را جهادگران عرصه تولید دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمال الدین پیرموذن عضو هیات رئیسه فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان اردبیل با بیان مطلب فوق گفت: کارگران عزیز در کانون توجهات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور هستند.

وی با بیان اینکه وزارت کار در تلاش است با اجرای کامل هدفمندی یارانه ها و طرح توزیع سبد کالا به اقشار مختلف جامعه یاری رساند، افزود : بخش سلامت و صنعت که کارگران با آن سر و کار دارند سود بیشتری از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خواهند برد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ظرفیت های علمی ایران را بی نظیر دانست و به تدبیر دولت و مجلس در خصوص احیای تشکل ها و نهادهای مردمی در صنف های مختلف اشاره و تصریح کرد: با عنایات و ذکاوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و کیاست ریاست جمهوری و ظرافت وزیر امور خارجه در حال پیشروی در دنیا هستیم.

داود عطایی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان اردبیل نیز هدف اصلی تاسیس این انجم صنفی را ساماندهی کارگران ساختمانی دانست و افزود: با ایجاد مجمع استقرار کارگران در اردبیل، کارگران ساختمانی ساماندهی خواهند شد.

وی از پیگیری بیمه تامین اجتماعی کارگران از شهریور سال 92 خبر داد و تصریح کرد : در بحث آموزش های مهارتی با کمک سازمان فنی و حرفه ای به نتایج خوبی رسیده ایم.

عطایی تصریح کرد : برای کارگران ساختمانی دفترچه کار طراحی شده تا در طول سال عملکرد آنان در این دفتر ثبت شود.

در پایان این مراسم از چند تن از کارگران برتر اردبیل در رشته های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N257449

وبگردی