آفتاب

فیلم جدیدی از شهردار تورنتو در حین استفاده از مواد مخدر منتشر شد

فیلم جدیدی از شهردار تورنتو در حین استفاده از مواد مخدر منتشر شد

واحد مرکزی خبر نوشت:

وکلای شهردار تورنتو اعلام کردند وی برای مدتی به مرخصی می رود. به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر
فیلم جدیدی از راب فورد شهردار تورنتو منتشر شده است که به نظر می رسد باز هم در حال استفاده از مواد مخدر است.
روزنامه گلوب اند میل کانادا گزارش داد دو نفر از خبرنگارانش فیلم جدیدی از شهردار تورنتو دیده اند که مشغول کشیدن مواد مخدر بوده است. گفته می شود که این فیلم بامداد شنبه بصورت مخفیانه گرفته شده است. دفتر فورد و وکیلش درباره این فیلم هنوز واکنشی نشان نداده اند.
وکیل فورد گفت:« او احساس می کند که به مرخصی کوچکی نیاز دارد. او می داند که باید کوتاه بیاید و این مسئله را حل کند و برای کنار گذاشتن عادت استفاده نابجا از مواد کمک بگیرد. البته من نمی دانم چه موادی است و فکر می کنم ممکن است الکل باشد. به نظر من اگر کسی این موضوع را بپذیرد و احساس کند که به کمک نیاز دارد گام مثبتی برای بهبود او محسوب می شود.»
وکیل فورد همچنین متذکر شد که وی قصد ندارد از مبارزات انتخاباتی اش کناره گیری کند. این درحالیست که روزنامه تورنتو سان روز چهارشنبه گزارش داد یک نوار صوتی جدید در اختیار دارد که در آن فورد در رستورانی در تورنتو مشغول عربده کشی و فحاشی است. در این نوار او از کلمات زشت و زننده درباره رقیبش در انتخابات شهرداری که یک زن است استفاده می کند. راب فورد در سال 2010 به عنوان شهردار تورنتو انتخاب شد و در ماه مه سال گذشته برملا شد که او از مواد مخدر استفاده می کند. او در ابتدا استفاده از کوکائین را رد کرد اما در نوامبر به این مسئله اذعان کرد. برملا شدن این مسئله و تصمیم او برای ماندن در سمتش عنوان بسیاری از روزنامه ها در دنیا و همینطور مایه مسخره شده است.
فورد در آن زمان قول داد که مصرف مشروب و مواد مخدر را کنار بگذارد.

4949

کد N257422

وبگردی