آفتاب

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: با مخلان ناامنی برخورد می‌کنیم

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: با مخلان ناامنی برخورد می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با مخلان ناامنی در منطقه بلوچستان بویژه شهرهای سرباز و ایرانشهر برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه "اجازه نخواهیم داد مزدوران استکبار برای رسیدن به اهدافشان در استان جان و مال مردم را به خطر بیاندازند"، گفت: علما و ریش‌سفیدان و سران طوایف در اجرای وحدت و امنیت منطقه همکاری بیشتری را انجام دهند.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال بهانه است تا با ایجاد ناامنی و اختلاف قومی و مذهبی به کشور ما تعرض کند. ما از دشمن توقع دوستی و محبت نداریم و آنها قصد دارند با سوءاستفاده کردن از گسل‌هایی که در جامعه است به اهداف پلید خود برسند.

حمیدی تصریح کرد: ما بعنوان دستگاه قضائی به همه مردم استان اطمینان می‌دهیم در انجام وظیفه ذاتی و حفظ امنیت و مبارزه با این گروهک‌ها تا پای جان ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه "ایجاد امنیت برای شهروندان در اولویت است تا آنها در سایه امنیت در جامعه به فکر توسعه و آبادانی کشور باشند"، افزود: دشمنی‌های دشمنان هنوز کم نشده بلکه شکل آن تغییر نموده ولی اهداف آنها که نابودی اسلام و مسلمین است باقی است و هوشیاری ما را می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در پایان بر ضرورت همدلی و وفاق مردم و مسئولان در استان تاکید کرد و افزود: در سایه امنیت، فاق و همدلی باید چهره محرومیت از استان زدوده شود.

انتهای پیام

کد N257027

وبگردی