آفتاب

رئیس جامعةالمصطفی: مبلغان باید گستره مخاطبان خود را بشناسند

رئیس جامعةالمصطفی: مبلغان باید گستره مخاطبان خود را بشناسند

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه با بیان اینکه "مبلغان باید گستره مخاطبان خود را بشناسند"، گفت: هفت میلیارد جمعیت بشر مخاطبان مبلغان هستند و باید نسل‌های آینده را تا قیامت مورد هدف‌گیری تبلیغ قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی چهارشنبه شب در پنجیمن جشنواره فرهنگی تبلیغی طوبی، آماده‌سازی بسته‌های گوناگون برای افراد با نگرش‌های متفاوت را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغ سنتی به عنوان میراث بزرگ باید مورد اهتمام قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: منبر حسینی و تبلیغ رویاروی باید با جدیت حفظ شود و در عین حال به آن نیز بسنده نشود و از فضای مجازی و رسانه‌ای و هنری به بهترین نحو استفاده شود.

اعرافی با بیان اینکه "جشنواره طوبی نشان‌دهنده تنوع ابزار تبلیغی در زمینه اهداف بزرگ الهی است"، افزود: تعداد، تنوع و تخصص تبلیغ را باید در زمینه چشم‌انداز مورد توجه جدی قرار داد.

وی با بیان اینکه "ذائقه‌های مخاطبان را باید تغییر دهیم"، تاکید کرد: گفتمان‌سازی نو و ذائقه‌سازی دارای اشتیاق به معارف الهی، مهندسی ویژه‌ای می‌خواهد و باید گفتمان انقلاب اسلامی را در عالم جریان‌سازی کنیم.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: علم و دانش و امکانات باید باشد، اما موتور اصلی، نگاه بلند، ایمان استوار و انگیزه‌های پایدار است که این‌ها را باید از معنویات رجب و شعبان و رمضان جمع‌آوری کرد.

اعرافی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر چشم‌اندازهای تبلیغی جامعةالمصطفی، افزود: دانش‌آموختگان این دانشگاه بزرگ در شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغی نقش‌آفرینی می‌کنند و از مبلغان باید انسان‌هایی تربیت شوند که چشم‌اندازهای بزرگ را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه طلاب المصطفی باید مخاطبان کشورهای خود را مورد شبکه رسانه‌ای تبلیغی قرار دهند، افزود: سن، جنسیت، علایق و نیازهای مخاطبان را نیز باید مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام

کد N256923

وبگردی