آفتاب
اخبار سوریه/

ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حلب/ثبت نام تعدادی دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری

ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حلب/ثبت نام تعدادی دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری

ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حلب و فرو ریختن استحکامات دفاعی گروههای مسلح در این منطقه، تسلیم 41 فرد مسلح در حمص و ادامه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی از مهمترین اخبار سوریه محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حلب بر مبادی ورودی شهرک صنعتی در شمال شرق حلب مسلط شد. در این منطقه استحکامات دفاعی گروههای مسلح درهم ریخت.

در حمص منابع سوری از تسلیم شدن41 فرد مسلح و آن هم در منطقه تلبیسه خبر دادند.

از سوی دیگر ارتش سوریه طی عملیاتی در اطراف کاخ دادگستری در شمال غرب حلب سیزده تروریست را به هلاکت رساند.

در لاذقیه ارتش سوریه طی عملیات 39 تروریست را به هلاکت رساند و 50 نفر دیگر که بیشتر آنها تابعیت غیر سوری داشتند را در منطقه عین الدلبه در منطقه کسب در حومه شمالی لاذقیه به زخمی کرد.

در همین منطقه ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی بر ارتفاعات چالما و برج زراعی در اطراف شهر کسب مسلط شدند و اخباری درباره عملیات نظامی گسترده به سوی النبعین وجود دارد.

در حماه گروههای تروریستی شهر محرده را هدف قرار دادند که زیانهایی به منازل مردم و اموال و دارایی های آنها وارد شد. گروههای مسلح همچنین یک خط انتقال گاز را در منطقه المحسه در جنوب حمص هدف قرار دادند.

ارتش سوریه طی عملیاتی پنجاه خودرو متعلق به گروههای مسلح را در نزدیکی شهرک صنعتی در شیخ نجار و اطراف زندان مرکزی حلب، الجبیله، مایر و مارع و حریتان هدف قرار دادند.

در مناطق بستان القصر، الزبدیه، الصاخور، هنانو و منطقه قدیمی حلب ارتش سوریه ضمن انهدام ادوات متعلق به تروریست ها تعدادی را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند. در المعصره و حاره الحمادین در درعا مرکز وابسته به گروههای مسلح از سوی ارتش سوریه منهدم شد.

در منطقه الربیعه در حومه لاذقیه ارتش سوریه یک مخزن سلاح افراد مسلح را هدف قرار داد که به طور کامل این مخزن نابود شد.

در منطقه المدیونه تروریستهای داعش پس از تسلط ارتش سوریه بر یک روستا و مسجد عقب نشینی کردند و ارتش سوریه بر سرحدات شهر الباب و جاده بین المللی به الرقه مسلط شد.

همزمان با تحولات امنیتی ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی در سوریه ادامه دارد و امروز نیز تعدادی دیگر با حضور در محل دادگاه ریاست جمهوری برای انتخابات ثبت نام کردند.

از جمله کسانی که ظرف روز گذشته و  امروز ثبت نام کرده اند حسین محمد طیجان متولد 1961 حلب، ایمن علم متولد سال 1967 قنیطره، خالد الکریدی متولد سال 1966 جولان اشغالی، احمد علی قصیعه متولد سال 1951 تلکلخ در حومه حمص و طلیع ناصر متولد سال1967 حومه دمشق هستند.

کد N256420

وبگردی