آفتاب

لاله افتخاری: تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از بهترین‌هاست

لاله افتخاری: تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از بهترین‌هاست

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه معنوی مادران شهدا اظهار کرد: تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از بهترین‌هاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی در دومین همایش مادران جهادگر با اشاره به جایگاه معنوی مادران جهادگران و شهدا نزد خدا، اظهار کرد: تجلیل از مادران شهدا، مادرانی که توفیق داشتند گل‌پرور باشند تجلیل از بهترین‌ها است.

وی افزود: خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهدا باید خدا را شکرگذار باشند که بر آنها منت گذاشته و در مخصوص اولیای خود را به بهشت به سوی عزیزان‌شان باز کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفاظت ما از فرهنگ، کشور، پیام شهدا از جمله مواردی است که ما می‌توانیم برای شکرگذاری از درگاه خداوند انجام دهیم.

افتخاری با تاکید بر این‌که ما باید در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بیش و پیش از دیگران کمر همت ببندیم، تصریح کرد: وظیفه نخست ما این است که فرهنگ شهادت را به نسل‌های بعدی خود منتقل کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که امروز به لطف خدا همان بصیرتی که در نسل اول وجود داشت در نسل‌های بعدی نیز مشاهده می‌شود، اظهار کرد: امروز ما به خودمان تبریک می‌گوییم که فرزندان‌ ما مانند فرزاندن نسل اول ولایت‌مدار و وظیفه‌شناس و چشم بیدار نظام و انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام

کد N255484

وبگردی