آفتاب
اخبار نمایشگاه کتاب/

حضور انتشارات «روزگار» و «روزگار نو» با 266 عنوان کتاب/ عرضه 4 کتاب از جان اشتاین بک

حضور انتشارات «روزگار» و «روزگار نو» با 266 عنوان کتاب/ عرضه 4 کتاب از جان اشتاین بک

دو انتشارات روزگار و روزگار نو در مجموع با 226 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات روزگار، با 220 عنوان در نمایشگاه امسال حضور دارد که از این تعداد، 50 عنوان چاپ اولی هستند. همچنین قرار است این ناشر، 10 عنوان کتاب چاپ اولی دیگر را نیز در طول روزهای برگزاری نمایشگاه منتشر کرده و برای عرضه، به غرفه خود بیاورد.

ترجمه 4 عنوان کتاب از جان اشتاین بک نویسنده شهیر آمریکایی، با عناوین «آتش افروزان»، «به خدای ناشناخته»، «راسته کنسروسازی» و «روزگاری جنگی بود» از کتاب هایی هستند که طی روزهای آتی وارد چرخه پخش این ناشر می شوند. کتاب «ثریا» اثری از یک نویسنده و محقق آلمانی درباره همسر دوم محمدرضا پهلوی با ترجمه امیرحسین اکبری شالچی و داستان «مرغی که مانند پنگوئن راه می رفت و قهقهه می زد» اثر حسن اصغری از دیگر آثاری هستند که روزگار برای عرضه در نمایشگاه چاپ می کند.

این ناشر همچنین چاپ اول رمان خارجی «اطلس ابر» را که اخیرا فیلمی سینمایی با بازی تام هنکس، براساس آن ساخته شد، در نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

اما انتشارات روزگار نو که به انتشار مجموعه «داستان های مدرن - کلاسیک» اشتغال دارد، با 46 عنوان در نمایشگاه حاضر شده است. این عناوین همگی متعلق به مجموعه «داستان های مدرن - کلاسیک» هستند که 8 عنوان از آن ها، چاپ اولی هستند. سال گذشته، 38 عنوان از این مجموعه توسط این ناشر به چاپ رسید که امسال نیز با اضافه شدن 8 کتاب جدید، تعداد عناوین این مجموعه به 46 عنوان رسیده است.

روزگار نو کتاب های این مجموعه را هم در قطع های رقعی و جیبی به چاپ رسانده است. «آخرین شرور»، «رانده شده»، «جانوری در جنگل»، «روشنایی روز»، «عطر گل های داوودی» و «مهتاب سوزان» تعدادی از عناوین جدید این مجموعه هستند که «رانده شده» از ساموئل بکت و «روشنایی روز» یکی از اولین کتاب های داستانی جیمز باند نوشته یان فلیمینگ است. «جانوری در جنگل» و «عطر گل های داوودی» نیز آثاری از هنری جیمز و ای. اچ لارنس هستند.

کد N255367

وبگردی