آفتاب

اجرای عملیات ایمن سازی پل‌های آبرو در محورهای جاده‌ای قم

اجرای عملیات ایمن سازی پل‌های آبرو در محورهای جاده‌ای قم

سرپرست مدیریت راهداری استان قم از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی پل‌های آبرو(در قالب تعریض و نصب حفاظ) محورهای جاده‌ای استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، اکبر سلیمیان روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقاء سطح ایمنی عملیات گسترده ایمن سازی پل‌های آبرو محورهای جاده ای استان قم در قالب مرمت، تعریض و همچنین نصب حفاظ و گاردریل آغاز شد.

وی اضافه کرد: این عملیات جهت جلوگیری و کاهش خطر سقوط وسایل نقلیه به داخل دهانه پل‌های آبرو انجام می شود.

سلیمانیان گفت: بسیاری از پل‌های موجود در حوزه استحفاظی این اداره کل توسط نرده‌های فلزی و گاردریل ایمن سازی شده اند اما به دلیل رانش زمین در بعضی نقاط و یا فرسودگی پاره‌ای دیگر، نیاز به مرمت و یا تعویض دارند که این امر به وسیله حفاظ‌های مربوطه و یا گاردریل در حال انجام است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با تاکید بر اینکه علائم راهنمایی، اطلاعاتی به منزله چراغ‌های هدایت یک خودرو در شب است، گفت: جهت آگاهی رانندگان حتی در شرایط سخت جوی و شب رفلکتورهایی بر روی ابتدای این حفاظ ها و گاردریل‌ها تعبیه شده است.

سلیمانیان ادامه داد: در صورت توجه به این حفاظ‌ها خطر برخورد و سقوط در پرتگاه‌ها و دهانه پل‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید که امیدواریم رانندگان جهت حفظ جان خود و دیگر سرنشیان خودرو به این علائم توجه کامل کنند.

انتهای پیام

کد N255055

وبگردی