آفتاب

تل‌آویو: با هر دولتی که شامل حماس باشد مذاکره نمی‌کنیم

تل‌آویو: با هر دولتی که شامل حماس باشد مذاکره نمی‌کنیم

نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت با طرح این ادعا که تل‌آویو خواهان موفقیت‌آمیز بودن روند صلح خاورمیانه است اظهار کرد: با دولت فلسطینی که شامل اعضای حماس باشد مذاکره نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، ران پروسور، نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت در جلسه این شورا که پیرامون روند صلح در خاورمیانه برگزار شده بود مدعی شد: ما مایلیم که روند صلح به موفقیت بینجامد اما حماس، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و تلاش می‌کند آن را تخریب کند و به رغم آن که ملت ما با "تروریسم" مواجه است باز هم خواهان صلح است.

وی عنوان داشت: سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) از ما خواست تا امتیازهای بزرگی بدهیم و زمانی که در حین مذاکره بودیم آن‌ها از مذاکرات خود را کنار کشیدند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما امتیازدهی‌هایی کردیم و راه را در مقابل فلسطینیان باز کردیم. رهبران فلسطینی می‌گویند که خواهان صلح هستند اما به خشونت رو می‌آورند.

نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطین که دست در دست حماس دهد به "تروریسم" تشویق خواهد کرد و باعث خواهد شد تا شهروندان ما در آماج خطر قرار بگیرند. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واقع با یک سازمان "تروریستی" توافق کرده است.

پروسور اظهار کرد حماس باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد و ما با دولت فلسطینی که همراه با حماس باشد مذاکره نخواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N254431

وبگردی