آفتاب

اسد: اگر فداکاری‌های مردم نبود امروز سوریه‌ای وجود نداشت

اسد: اگر فداکاری‌های مردم نبود امروز سوریه‌ای وجود نداشت

رئیس جمهوری سوریه ضمن تقدیر از فداکاری‌های قربانیان و شهدای ملت سوریه اعلام کرد: اگر فداکاری‌های مردم سوریه نبود امروز سوریه‌ای وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با جمعی از خانواده‌های قربانیان و شهدای سوریه تاکید کرد: فداکاری‌هایی که مردم سوریه در طول سه سال جنگ از خود نشان دادند در هیچ جای دیگری قابل رویت نیست و تنها در سوریه است که خانواده‌ها به تنها فرزندان خود اجازه می‌دهند به نیروهای مسلح پیوسته و از سوریه تاریخ و آینده آن دفاع کنند.

اسد در ادامه گفت: آمادگی شهروندان سوریه برای جانثاری و فدا کردن با ارزش‌ترین داشته‌های خود در راه سوریه و دفاع از آن در برابر خرابکاران یکی از مهمترین دلایل پایداری سوریه در برابر قدرت‌هایی بود که این جنگ را با اموال خود اداره کردند تا بتوانند از طریق تروریسم به اهداف خود در سوریه دست یابند.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: ادامه این شیوه از سوی دشمنان سوریه و شدت بخشیدن به آن نه فقط پایداری ملت سوریه را تضمین می‌کند بلکه حتی به پیروزی نهایی آن‌ها مینجامد.

اسد در ادامه خاطرنشان کرد: فداکاری‌ها و جانثاری‌های خانواده‌های شهدا و قربانیان سوریه جای تقدیر دارد چرا که اگر این فداکاری‌ها نبود امروز سوریه‌ای وجود نداشت.

اسما اسد، همسر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه نیز به نوبه خود اعلام کرد: اجر و پاداش خانواده‌های شهدا کمتر از فداکاری‌هایی نیست که شهیدان به خاطر آن در جوار پروردگارشان هستند. چرا که پس از شهدا این خانواده‌هایشان هستند که رنج از دست دادن جگرگوشه‌هایشان را تحمل می‌کنند و کمترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که از این خانواده‌ها با همه ابزار ممکن حمایت کنیم.

خانواده‌های شهدای سوریه نیز اعلام کردند که سوریه و وطن اصل اساسی و مهمترین اولویت برای مردم سوریه است و به همین دلیل است که فرزندانشان را داوطلبانه به صف ارتش و نیروهای مسلح می‌فرستند تا از سرزمین سوریه دفاع کنند.

این دیدار اسد پس از آن صورت گرفت که وی رسما نامزدی‌اش را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد.

روز چهارشنبه گذشته نیز اسد با جمعی از علما، خطیبان و چهره‌های دینی سوریه در استان‌های مختلف دیدار و از مواضع آن‌ها از دفاع از سوریه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N254314

وبگردی