آفتاب

رییس جمهور /16/:همه باید به قانون اساسی احترام بگذاریم

رییس جمهور /16/:همه باید به قانون اساسی احترام بگذاریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور در ادامه گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان این‌که مردم ما بدانند برخی موارد یک روزه حل نخواهد شد، گفت: یکسری موضوعات است که به سیاست داخلی، وحدت و انسجام و جناح‌های درون کشور مربوط می‌شود که زمان می‌برند.

رییس جمهور با تاکید بر این‌که همه باید به هم کمک کنیم، تاکید کرد: باید شرایط را آماده‌تر کنیم، بنابراین عجله بعضی‌ها کار ما را سخت می‌کند.

روحانی با بیان این‌که گفته می‌شود، رییس جمهور بعضی از صحبت‌هایش را فراموش کرده است، گفت: من هیچ چیز یادم نرفته است و به شکر خدا حافظه‌ام خوب بوده و هنوز خوب است و به خوبی می‌دانم که چه قولی داده‌ام و چه باید بکنم.

وی با بیان این‌که در کشور همه قوا باید دست به دست هم بدهیم و به قانون اساسی احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: همه باید یادمان باشد که زیر پرچم رهبری انقلاب هستیم و همه باید به ولایت فقیه احترام بگذاریم و همه باید احترام بزرگان را مدنظر قرار دهیم.

رییس جمهور با بیان این‌که شکستن بزرگ‌ها هنر نیست، تصریح کرد: این کار نه با مروت و نه با فرهنگ ایرانی و اسلامی سازگار نیست.

روحانی با بیان این‌که بیان اختلاف نظرها و تضارب آرا اشکالی ندارد، گفت: باید احترام یکدیگر را نگه داریم و به اخلاق پایبند باشیم.

رییس جمهور با بیان این‌که ملت ما زنده، رشید و بزرگ است، تصریح کرد: من به ملت بزرگ و عزیزمان اطمینان می‌دهم، دولت در مسیری که انتخاب کرده است و قول داده است، در این مسیر مستحکم قدم‌ها را بر می‌دارد.

رییس جمهور تاکید کرد: من هم به اقتصاد و هم به رونق اقتصادی که امسال سال رونق اقتصادی است و هم به ادامه مهار تورم و اشتغال خوشبین هستم و در سیاست خارجی نیز بدبین نیستم و تعامل ما با دنیا ادامه پیدا خواهد و در مساله هسته‌ای نیز قدم به قدم موضوع را حل خواهیم کرد.

ادامه دارد...

کد N254140

وبگردی