آفتاب
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

باید شرایط امن كاری برای کارگران فراهم شود

باید شرایط امن كاری برای کارگران فراهم شود

تلاش و همت جامعه کارگری در به حركت در آوردن چرخه تولید و اقتصاد ایران اسلامی است که می طلبد تا شرایط امن كاری و رفاه برای این قشر كاری همواره فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر فراهم آوردن شرایط امن كاری برای کارگران تاکید کرد.
مصطفی باغبانیان امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته كار و کارگر ویژه كارگران شرکت مخابرات کردستان،با تبریک این هفته، در خصوص جایگاه و مقام کار و کارگر در جامعه اسلامی و نقش برجسته این قشر فعال و مؤثر در تولید و اقتصاد گفت: نقش کارگران در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" و همچنین سیاست های دولت "تدبیر و امید" در جهت کاهش مشکلات معیشتی کارگران و ارتقای منزلت اجتماعی آن ها سه مولفه کلی هفته كار و کارگر است.
وی هفته کارگر را زمان مناسبی برای تجلیل از تلاش‌های کارگران دانست و تصریح کرد: تلاش و همت جامعه کارگری در به حركت در آوردن چرخه تولید و اقتصاد ایران اسلامی است که می طلبد تا شرایط امن كاری و رفاه برای این قشر كاری همواره فراهم شود.
باغبانیان با اشاره به استعدادها و پتانسیل های بالقوه در استان کردستان یادآور شد: سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی و توجه بیشتر به بخش خصوصی در راستای عملیاتی نمودن اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امری مهم در اقتصاد است كه نمونه بارز آن را امروز در شرکت مخابرات شاهد هستیم.
در پایان این مراسم از کارگران و تلاشگران نمونه این شركت تجلیل شد.

کد N254094

وبگردی