آفتاب
رییس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری:

نفت پاشنه آشیل و بلای جان اقتصاد ماست/کالای تولید داخل مصرف کنیم

نفت پاشنه آشیل و بلای جان اقتصاد ماست/کالای تولید داخل مصرف کنیم

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به کشورهای خارجی، همه باید کالای تولید داخل را مصرف کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی در مراسمی که با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و سایر مقامات این نیرو برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی مقام معظم رهبری، از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری خواست در جهت تحقق این هدف اقدامات عملی مناسبی را اتخاذ کنند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت استقلال در تمامی زمینه‌ها، اظهار کرد: امسال باید تلاش کنیم وابستگی‌های فرهنگی و اقتصادی را کم کنیم و با درست مصرف کردن، که همانا مصرف کالای تولید داخل است، در راستای استقلال اقتصادی و فرهنگی بکوشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری، وابستگی اقتصاد ایران را به نفت آفت امروز کشور خواند و تاکید کرد: نفت پاشنه آشیل و بلای جان اقتصاد ماست و موجب بروز مشکلاتی شده است، بنابراین باید به منظور از میان بردن وابستگی به نفت برنامه‌ریزی صحیحی در سال جاری انجام شود.

وی همچنین در توضیح "عزم ملی" در شعار امسال، گفت: عزم ملی آن است که مردم سخنان رهبران جامعه خود را در مورد مسایل و مشکلات مهم روز بپذیرند و دقیقاً اجرا کنند.

صفایی در پایان با اشاره به پیشینه شعار استقلال در کشور، یادآور شد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سال 1356 تاکنون وجود داشته و با تفکر در مورد استقلال، باید به این تیجه رسید که چه چیزهایی موجب وابستگی ما می‌شود.

انتهای پیام

کد N253652

وبگردی