آفتاب

حداد عادل: ریاست من بر سازمان صداوسیما شایعه است/ برای عضویت در هیات رئیسه مجلس تصمیمی نگرفته ام

حداد عادل: ریاست من بر سازمان صداوسیما شایعه است/ برای عضویت در هیات رئیسه مجلس تصمیمی نگرفته ام

رئیس فراکسیون اقلیت مجلس گفت: همه باید از نقد سازنده استقبال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم افتتاحیه دانشکده خبرگزاری فارس در جمع خبرنگاران در مورد مستند من روحانی هستم اظهار داشت: من فیلم «من روحانی هستم» را ندیده‌ام که در مورد آن اظهارنظر کنم.

وی درباره جشن دولتی‌ها در کاخ سعدآباد نیز گفت: بنده مراقب بودم که مطلب خلاف واقعی عنوان نشود اما شخصا بر این باور هستم که شرایط برای آن مهمانی مناسب نبود البته این به این معنی نیست که در آن مهمانی خلاف شرعی صورت گرفته و یا ریخت و پاشی شده است .

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در دورانی که دولت مرتبا مردم را به انصراف از یارانه‌های نقدی تشویق می‌کرد مهمانی دادن برای مردم عادی تعجب‌آور بود. بنابراین برخی اقدامات فی‌ذاته عیب نیست اما در برخی شرایط نامناسب است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه شما گفته اید که برای هیات رئیسه مجلس در حال مشورت با آقای باهنر هستید آیا واقعا می‌خواهید مجددا برای ریاست مجلس کاندیدا شوید تصریح کرد: به من گفته‌اند که برای هیات رئیسه فراکسیون چه تصمیم‌هایی گرفته است بنده نیز گفتم در حال مشورت هستیم و با آقای باهنر مشورت می‌کنیم یعنی بحث من این نبود که من برای رئیس شدن با آقای باهنر مشورت می‌کنم یعنی هنوز تصمیمش را نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه شما درخصوص ریاست سازمان صداوسیما نیز گفته‌اید من همیشه در اذهان هستم منظورتان از این جمله چه بوده است اظهار کرد: بنده می‌خواستم به بیان دیگری به خبرنگاران بگویم ریاست من در سازمان صداوسیما شایعه است.

حداد عادل همچنین در خصوص نقدپذیری دولت نیز گفت: من به رسانه‌ها توصیه می‌کنم انصاف، حق و حقیقت را رعایت کنند. به دولتی‌ها نیز توصیه می‌کنم در مواجهه با نقد خونسردتر باشند و برآشفته نشوند البته این توصیه‌ای است که باید به هر دو طرف کرد اما همه باید از نقد سازنده استقبال کنند.

وی در مورد ضرورت آسیب‌شناسی جناح اصولگرا خاطرنشان کرد: مسلما همه اصولگرایان به فکر آسیب‌شناسی هستیم و انشاءالله بتوانیم با شناخت اشتباهاتمان برای خدمت بیشتر در آینده آماده باشیم.

1717

کد N253422

وبگردی