آفتاب

عضو فراکسیون اکثریت مجلس :لاریجانی باز هم رئیس مجلس می شود/شانس حداد عادل از سال اول هم کمتر است

عضو فراکسیون اکثریت مجلس :لاریجانی باز هم رئیس مجلس می شود/شانس حداد عادل از سال اول هم کمتر است

آریا نوشت:

مهدی داوتگری،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:شیوه مدیریتی آقای لاریجانی نشان داده که ایشان می تواند همچنان جایگاه ریاست مجلس را دراختیار داشته باشد .درواقع به نظر می رسد ایشان بهترین گزینه برای تداوم مدیریت مجلس هستند.
وی افزود:موقعیت آقای لاریجانی را نسبت به آقای حداد عادل بسیار مساعد می بینم چراکه ایشان توانسته با همه جریان های سیاسی تعامل تنگاتنگی داشته باشد و رویکرد فراکسیون ها بیشتر به سمت آقای لاریجانی است بنابراین شانس آقای حداد عادل از اولین سال کاری مجلس نهم هم کمترخواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تشکیل فراکسیون اعتدال را در چگونکی انتخاب هیات رییسه بی تاثیر دانست و گفت:این فراکسیون هنوز اعلام موجودیت نکرده و تنها در حد حرف است اما بنده معتقدم تشکیل این فراکسیون مقوله جداگانه ای است اینکه مجلس تابعی از دولت باشد امر پسندیده ای نیست.من معتقدم این دولتها هستند که باید از مجلس تبعیت کنند .
وی تاکید کرد:متاسفانه در مجالس گذشته هم شاهد شکل گیری فراکسیون های حامی دولت بوده ایم که به هیچ وجه امر پسندیده ای نیست لذا امیدواریم دیگر این تجربه تلخ را در مجلس نهم تکرار نکنیم .


1717

کد N253421

وبگردی