آفتاب
سردار جزایری:

دشمنی آمریكا صد سال هم باشد، قد خم نخواهیم كرد

دشمنی آمریكا صد سال هم باشد، قد خم نخواهیم كرد

طی 34 سال گذشته برای جمهوری اسلامی ایران حوادث و رویدادهای متنابهی پیش‌آمده که برخی از آنها چه بسا مسیر حرکت یک کشور و جامعه را دگرگون می‌سازد، اما ایران اسلامی از گذر در این حوادث نه تنها دچار اضمحلال و خستگی نشد، بلکه بیش از 10 برابر عمر انقلاب، تجربه‌اندوزی و عبرت‌آموزی بدست آورده است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به سناریوها و نقشه‌های جدید جبهه استکبار علیه انقلاب و ملت ایران، تاکید کرد: دشمنی آمریکا با ایران، اگر صد سال دیگر به طول بیانجامد، مردم ما قدخم نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به پاره‌ای اسناد مربوط به اتاق‌های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی که دلالت بر به نتیجه رسیدن "فشار" بر جمهوری اسلامی ایران دارد،‌گفت: از آنجا که تئوری‌پردازان و سیاست‌مداران جبهه خصم درک درستی از مدیریت جامعه اسلامی مبتنی بر مدل ولایت فقیه ندارند،‌ از دیرباز بر این اعتقاد بوده‌اند که خواهند توانست جمهوری اسلامی ایران را در اثر فشار به زانو در آورده و به تغییر رفتار وادار سازند.

وی با تاکید بر درماندگی اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی برای ارائه پاسخی روشن در برابر راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران، با وجود بیش از سه دهه فشار چند لایه، افزود: نبرد ما با استکبار جهانی، موضوعی اساسی و در چارچوب آموزه‌های دینی، مستمر و همیشگی است و نتیجه قطعی آن از پای درآمدن جبهه استکبار است و مردم ما در این رهگذر کمترین تردیدی نداشته و پیروز این مصاف تاریخی خواهند بود.

جزایری با بیان اینکه "آمریکا از دو منظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محکوم به شکست برابر جمهوری اسلامی است"،گفت: روند ساختار درونی قدرت در دولت آمریکا در مواجهه با دیدگاه‌های جدید مانند نفی سلطه‌گری و نیز رشد طرفداران جدایی ایالات این کشور و ده‌ها مسأله مهم دیگر از یک سو و بن‌بست لیبرال دموکراسی از سوی دیگر، سرنوشت شوم فروپاشی آمریکا را در پی خواهد داشت. در حالی که در مقابل، هرچه می‌گذرد ساخت درونی قدرت در جمهوری اسلامی از استحکام بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در ادامه اظهار کرد: طی 34 سال گذشته برای جمهوری اسلامی ایران حوادث و رویدادهای متنابهی پیش‌آمده که برخی از آنها چه بسا مسیر حرکت یک کشور و جامعه را دگرگون می‌سازد، اما ایران اسلامی از گذر در این حوادث نه تنها دچار اضمحلال و خستگی نشد، بلکه بیش از 10 برابر عمر انقلاب، تجربه‌اندوزی و عبرت‌آموزی بدست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه "یکی از علت‌های عصبانیت و خشم دیوانه‌وار استکبار از ملت ایران همین پایداری و مقاومت است"، خاطرنشان کرد: از نکات حائز اهمیت دیگر آن است که با وجود برخی رخنه‌ها و هماهنگی‌ها میان دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی، همواره از سوی ملت بصیر ایران اسلامی دست رد به سینه اپوزسیون زده شده است که نمونه‌ای بارز آن در اواخر دهه 70 و نیز فتنه 88 به وضوح قابل مشاهده و بازخوانی است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به اینکه "این روزها مجدداً شاهد تحرکات ضد انقلابی و ضد اسلامی عده‌ای زیر چتر به اصطلاح آزادی سخن و آزادی مطبوعات و رسانه‌ها هستیم"، افزود: سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان و مجریان این غائله جدید، بازماندگان ضد انقلاب و طرفداران سکولاریسم ولائیسم و نیز وابستگان به بیگانه هستند که در گذشته باناکامی روبه‌رو شدند و بار دیگر مترصد زدن ضربه به بنیادهای اصل انقلاب و نظام هستند و در نتیجه باید مراقب تحرکات این دسته از افراد و گروه‌ها بیش از گذشته باشیم.

جزایری با تاکید بر اینکه "راهبرد اصلی دشمن یعنی استکبار جهانی، فرهنگ‌زدایی از جامعه است"، گفت: ابرسرمایه‌داری جهانی و صهیونیسم، اسلام‌خواهی، باورهای دینی و ملی در ایران و معنویت‌جویی در آموزه‌های مکتب را به عنوان نقطه کانون قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانسته و تضعیف آن را برای کسب پیروزی خود لازم می‌دانند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح افزود: غربی‌ها در این عملیات، بنیان‌های دینی، ملی، فرهنگی و معنوی را با انواع تاکتیک‌ها مورد هجمه قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند با گسترش ابتذال و لمپنیسم، تغییر ذائقه فرهنگی - اجتماعی، جابجایی ارزش‌ها، ترویج سبک زندگی غربی به جای مدل اسلامی و گسترش اباحه‌گری و سست کردن نظام خانواده، جامعه اسلامی را با استحاله و فروپاشی ارزش‌ها دچار کنند.

وی با بیان اینکه "مجری و بازیگران و بازی‌خوردگان این صحنه، داخلی هستند"، اظهار کرد: مقابله و برخورد جدی با کارگزاران این پروسه ضد مردمی باید در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار‌ گیرد.

جزایری در ادامه گفت:‌در دهه نخست انقلاب تلاش‌های آمریکا و متحدان شیطان بزرگ از طریق جنگ سخت به جایی نرسید و با ناکام ماندن آرزوها و ایده‌هایشان به جنگ نرم روی آورد‌ه‌اند و در تلاش هستند در این کارزار بزرگ و نهایی، سنگرهایی را فتح کنند. با وجود مزدوران دشمن در داخل که با همه توان در عرصه‌های نرم مثل کودکستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها به جنگ با نظام اسلامی برخاسته‌اند، هوشیاری مردم و مسئولان و بویژه فرهیختگان جامعه، طعم تلخ شکست را به دشمن خواهد چشاند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: مبارزه و دفاع ما در برابر دشمن تا فروپاشی جبهه خصم ادامه خواهد داشت.

کد N253324

وبگردی