آفتاب
پس از شرکت در انتخابات

آیت الله شیرازی: امیدوارم با پارلمان جدید، اوضاع سیاسی عراق بهبود یابد

آیت الله شیرازی: امیدوارم با پارلمان جدید، اوضاع سیاسی عراق بهبود یابد

آیت الله محمّدعلی شیرازی، از علمای برجسته مشهد مقدس که ایرانی الأصل اما متولد عراق است، با حضور در محلّ صندوق اخذ آرا، رای خود را برای انتخاب نمایندگان پارلمان عراق به صندوق انداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، آیت‌الله شیرازی هنگام انداختن رأی خود به صندوق گفت: امیدوارم با انجام این مرحله از انتخابات، با انتخاب افرادی صالح، متدیّن، دلسوز و تشکیل پارلمان جدید عراق، اوضاع سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور بهبود یابد و راه به روی دشمنان عراق و ملت مظلومش که همانا دشمنان دین، مذهب و انسانیت هستند، بسته شود.

وی افزود: امید است تا با برقراری حکومتی برخواسته از اکثریّت ملت عراق درهای بسته شده به روی این کشور باز شود و درهای توطئه، خیانت و ناجوانمردی که از سوی دشمنان خدا و حکومت‌های خائن منطقه به روی عراق باز شده بسته شود.

آیت‌الله شیرازی پس از طی تشریفات انداختن رأی به صندوق، از کلیه مسوولان در امور انتخابات و متصدّیان صندوق‌های اخذ رأی به ویژه در مشهد مقدس، و نیز تلاش تمامی مسوولان عراقی در این جهت، تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد تا انتخابات در داخل عراق در روز مقرّر با آرامش هر چه بیش‌تر و با شکوه هر چه بالاتر و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی برگزار شود و با عنایات خاصّه حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) شرکت کنندگان در انتخابات در جوّی آرام و در سایه امنیت کامل، آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیاندازند.

انتهای پیام

کد N253232

وبگردی