آفتاب

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین بودجه نظامی‌ خود را دریافت می کند

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین بودجه نظامی‌ خود را دریافت می کند

ایسنا نوشت:

یک وب سایت خبری فلسطینی به نقل از گزارش روزنامه "اسرائیل هیوم" نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2015 میلادی قرار است بیشترین بودجه نظامی‌اش را از زمان تاسیس این رژیم دریافت کند.

به گزارش وب سایت خبری الرسالة، روزنامه اسرائیل هیوم پیشتر در گزارشی نوشت، نیروهای نظامی اسرائیل خواستار بودجه‌ای بیش از 15 میلیارد دلار برای سال 2015 شده‌اند.

این روزنامه افزود: اسرائیل کمیته‌ای را تشیکل داده تا بودجه دفاعی برای سال 2016 تا 2025 میلادی و همچنین بودجه‌ واقعی دفاعی برای سال 2015 میلادی را تعیین کند.

براساس گزارش وب سایت الرسالة، روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از منابع آگاه و نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حزب لیکود تحت رهبری وی که کنترل وزارت دارایی را به عهده دارد، نوشت، ارتش اسرائیل احتمالا در سال مالی 2015 میلادی 5 / 17 میلیارد دلار بودجه دریافت خواهد کرد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که این کمیته که برای تعیین بودجه دفاعی تشکیل شده قرار است نخستین نشست خود را در اواخر ماه جاری میلادی برگزار و بررسی‌ها درخصوص بودجه نظامی پیشنهادی برای سال‌های 2016 تا 2020 میلادی را آغاز کند و پیشنهادات خود را در دسامر سال 2014 میلادی بر مبنای نیازهای نظامی نیروهای دفاعی و تهدیدهای قابل پیش بینی مطرح خواهد کرد.

اما پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که بودجه نظامی در سال‌های آتی کاهش خواهد یافت.

49261

کد N253165

وبگردی