آفتاب

نماینده سمنان: هزینه سالانه زندانیان کشور دو برابر بودجه عمرانی کشور است

نماینده سمنان: هزینه سالانه زندانیان کشور دو برابر بودجه عمرانی کشور است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: اعتباری که سالانه برای 250 هزار زندانی کشور هزینه می‌شود، دو برابر بودجه عمرانی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، علیرضا خسروی در جلسه شورای اداری استان سمنان افزود: حدود 250 هزار زندانی در زندان‌های کشور هستند و روزانه 250 هزار تومان برای هر یک از آنها هزینه می‌شود، که این هزینه‌ها در طول سال رقمی بیش از دوبرابر بودجه عمرانی کشور خواهد بود.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در بخش فرهنگ گفت: صدا و سیما اقدامات سازنده و عملکرد بسیار مفید و مؤثری در کشور داشته است اما باید اهتمام ویژه و جدی در بخش فرهنگ خصوصاً مخاطبان کودک و نوجوان داشته باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: بیان دیالوگی در یک برنامه پرمخاطب در بخش کودک و نوجوان که با فرهنگ اصیل اسلامی و ملی ایران مغایرت دارد، باعث می‌شود کودکان ما از فرهنگ اصیل و اعتقادات و آموزه‌های دینی فاصله بگیرند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به بخش اقتصادی شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تشریح شده است، افزود: در بخش اقتصادی این شعار، حداقل کار و مهمترین کار فعلی جذب سرمایه‌گذار است.

خسروی اظهار داشت: در شرایط کنونی معضل اشتغال و بیکاری دغدغه اصلی همه است، اگر شهرک صنعتی سمنان به ظرفیت نهایی خود در بخش سرمایه گذاری و رونق اقتصادی برسد، هم معضل بیکاری حل می‌شود و هم کارخانجات و خصوصاً بخش اقتصادی رونق می‌گیرد.

وی اظهار داشت: جذب سرمایه گذار و رونق بخشیدن به اقتصاد باید به دغدغه اصلی بخش های مختلف تبدیل شود.

انتهای پیام

کد N252719

وبگردی