آفتاب

بعد از انگلیسی ها و اتریشی ها، هیئت ایتالیا هم به تهران می آید

بعد از انگلیسی ها و اتریشی ها، هیئت ایتالیا هم به تهران می آید

تسنیم نوشت:

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از سفر یک هیئت پارلمانی ۱۰ نفره از کشور ایتالیا به ایران خبر داد و گفت: قرار است این هیئت پارلمانی در روز شنبه هفته آینده وارد تهران شود.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی از سفر یک هیئت پارلمانی از ایتالیا به ایران خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است یک هیئت پارلمانی 10 نفره متشکل از تعدادی از نمایندگان پارلمان ایتالیا شنبه هفته آینده، 13 اردیبهشت و به ریاست "روزاتو" وارد تهران می‌شود.

او گفت: میزبانی هیئت پارلمانی ایتالیا را جواد هروی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ایتالیا بر عهده دارد.
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در ادامه گفت: قرار است هیئت پارلمانی ایتالیایی در مدت اقامتشان با مقامات سیاسی و پارلمانی کشورمان پیرامون گسترش روابط دوجانبه سیاسی و پارلمانی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.
شیخ‌الاسلام با بیان اینکه در هیئت پارلمانی ایتالیا نمایندگانی از احزاب مختلف پارلمان این کشور حضور دارند، گفت: نمایندگانی از احزاب دموکراتیک و انتخاب مدنی و نیز احزاب دیگر پارلمان ایتالیا در این هیئت پارلمانی حضور دارند که مهم‌ترین هدف آن‌‌ها از سفر به کشورمان، شناسایی ظرفیت‌هاب دوجانبه برای گسترش و تقویت ارتباطات در آینده است.

او گفت: اعضای هیئت پارلمانی ایتالیایی پس از اقامتی سه روزه، در روز 16 اردیبهشت، تهران را به مقصد "رم" پایتخت این کشور ترک می‌کنند.


23231

 

کد N252362

وبگردی