آفتاب

نگرانی شدید افسربلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی/ قلب تل آویو در تیررس موشکهای بالستیک حزب الله

نگرانی شدید افسربلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی/ قلب تل آویو در تیررس موشکهای بالستیک حزب الله

عاموس یدلین یکی از افسران بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی به شدت درباره توانمندی موشکی حزب الله لبنان در هدف قرار دادن عمق این رژیم، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، "عاموس یدلین" از  فرماندهان باسابقه ارتش رژیم صهیونیستی درباره توانمندی موشکی حزب الله لبنان و احتمال حمله موشکی به تل آویو ابراز نگرانی کرد.

وی اظهار داشت: حزب الله لبنان یک فروند موشک بالستیک را روی بام یک بیمارستان در بیروت مستقر کرده است تا برای نبرد احتمالی با اسرائیل در آینده آماده باشد.

یدلین افزود: حزب الله این موشک و موشکهای دیگر را (در صورت وقوع جنگ) به قلب تل آویو شلیک می کند که این حملات موشکی براساس برآوردهای اولیه دستکم 500 کشته بر جا می گذارد.

این مقام نظامی صهیونیست با اذعان با توانمندی تسلیحاتی حزب الله لبنان، تاکید کرد: برخی کشورهای جهان حتی از تسلیحاتی که حزب الله دارد، بهره مند نیستند.

وی در ادامه خشم خود را از افزایش توان حزب الله لبنان با متهم کردن آنها به اقدامات تروریستی نشان داده است.

خاطرنشان می شود حزب الله لبنان با توجه به تاکیدات "سید حسن نصرالله" هرگز در نبردهای گذشته خود با رژیم صهیونیستی از مردم بی گناه به عنوان سپر انسانی عملیاتهای خود بهره نبرده است و اظهارات عاموس یدلین درباره استقرار موشک در بام بیمارستان نمی تواند صحت داشته باشد. البته توانمندی حزب الله علاوه بر در اختیار داشتن موشکهای قدرتمند در مسائلی دیگر نهفته است که صهیونیستها قادر به اذعان به آن نیستند.

 

کد N252345

وبگردی